خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر مدیریت بحران کمیته امداد مطرح کرد:

دو میلیون خانوار کمیته امداد تحت پوشش بیمه حوادث

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۸۹۴

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و امور مناطق محروم کمیته امداد از هماهنگی های لازم با سازمان مدیریت بحران کشور برای انجام بیمه حوادث واحدهای مسکونی و لوازم منزل دو میلیون خانوار خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد دولت آبادی با بیان اینکه این نهاد روزانه حوادث و سوانح غیرمترقبه برای مددجویان را رصد و پیگیری می کند، افزود: سال گذشته چهار هزار و ۲۰۰ خانوار در حوادث و بلایای طبیعی بیش از ۴۹ میلیارد ریال خسارت از بیمه دریافت کرده اند.

وی در ارتباط با سرانه جبران خسارت های ناشی از حوادث و سوانح غیر مترقبه برای تمامی مددجویان شهری و روستایی تحت حمایت تصریح کرد: تعهدات پرداخت خسارت به مددجویان شهری تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و برای خانواده های روستایی وعشایری تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال بصورت بلاعوض پیش بینی شده است.

دولت آبادی افزود: پیگیری های جدی و مستمری برای برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با اجرای طرح بیمه حوادث در برخی استانها برای ایجاد وحدت رویه و ارائه مطلوب و موثر در بازتوانی خانواده های آسیب دیده انجام شده است، همچنین سال گذشته  حدود ۲۷ هزار نفر از مددجویان و کارکنان آموزش های لازم در این زمینه را دیده اند. امسال نیز با هماهنگی سازمان مدیریت بحران کشور برای ۳۳۴هزار از مددجویان دارای شرایط دوره های آموزشی برگزار می شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و امور مناطق محروم کمیته امداد گفت: این نهاد طی سالهای گذشته رویکرد خانواده ‌محوری را در دستور کار خود قرار داده است و از سال ۹۰ نیز فعالیت های پژوهشی این نهاد  در راستای توجه به محل زندگی مددجویان انجام می شود به طوری که مناطق محروم و کمترتوسعه یافته مورد توجه کمیته امداد قرار گرفته است و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت در این مناطق با سرعت بیشتری پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز