خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد تاکید کرد:

لزوم جذب مشارکت‌های مردمی برای ارائه خدمت به محرومان/ارزش مددجویان خدشه‌دار نشود

رئیس کمیته امداد به منظور رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد به شهرهای پاکدشت و پیشوا سفر کرد.

به گزارش ایلنا، سید پرویز فتاح  با حضور در جمع امدادگران شهرستان پاکدشت بر داشتن روحیه انقلابی و خدمت رسانی خالصانه به مددجویان نیازمند تاکید کرد و گفت :کمک به محرومان و نیازمندان جزو افتخاراتی است که نصیب کارکنان امداد شده و باید قدر آن را بدانند.خدمت به نیازمندان باید با خلوص نیت انجام شود و تاخیری در آن نباشد.

فتاح با اشاره به اینکه اساس کار امداد مردمی بودن آن است و باید از حالت اداری خارج شود بر درآمدزایی و جذب مشارکت های مردمی و حامی یابی برای فرزندان امداد تاکید کرد و افزود: وظیفه دفتر مرکزی  پیگیری این مسائل  نیست چرا که هر اداره وظیفه جذب کمک به صورت خودجوش از خیران و نیکوکاران برای تامین و حمایت از نیازمندان منطقه اش را دارد و نباید منتظر تامین منابع مالی و اعتبارات دولتی باشد.

وی بر تعامل با کارخانه ها و برگزاری همایش با حضور خیران برای جذب حامی و افزایش  توان یاری مددجویان تاکید و خاطرنشان کرد: پاکدشت یکی از صنعتی ترین شهرستان های استان تهران است که به علت قطب صنعتی بودن خدمات خوب و مطلوبی می تواند به جامعه هدف کمیته امداد و نیازمندان داشته باشد. خیران  در حوزه صنایع می توانند کمک های زیادی به جامعه هدف برای ایجاد اشتغال  مددجویان داشته باشند.

فتاح در ادامه سفر یکروزه خود در جمع کارکنان کمیته امداد شهرستان پیشوا با بیان اینکه امدادگری به رفتار و عمل است، افزود: امدادگران انقلابی و بسیجی وار کار می کنند.

وی گفت: کار بزرگی به ما سپرده شده است و باید قدر کارمان را بدانیم چراکه خدمت با محرومان و نیازمندان موجب کمک استحکام ریشه های انقلاب و نظام می شود.

فتاح با بیان اینکه باید خدمات فرهنگی کمیته امداد در بین خانواده های مورد حمایت نمود داشته باشد،خاطرنشان کرد: این امر به نحوه رفتار انقلابی و ارزشی ما برمی گردد و طوری نباشد که عزت و کرامت مددجویان با کمک های ما از بین برود و ارزش و اعتقادات آنان با حمایت و کمک های ما خدشه دار شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان پیشوا یک شهر انقلابی است و  کمیته امداد این شهرستان می تواند الگوی تمام کشور باشد و ابراز امیدواری کرد که خداوند توفیق دهد در مسیر خدمت به محرومان و نیازمندان پایدار باشیم چراکه کار امدادگران  برای اعتلای انقلاب امام راحل است.

 

کد خبر : ۴۰۲۰۶۴