خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران درگفت‌وگو با ایلنا:

برخورد دو اتوبوس بین‌شهری ۳ کشته و ۲۰ مصدوم به جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۱۰۶

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: برخورد دو اتوبوس بین‌شهری که از شهرهای شمال غرب کشور عازم تهران بودند؛ ۳ کشته و ۲۰ مصدوم به جای گذاشت.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: در ساعت 7 و 15 دقیقه امروز برخورد دو دستگاه خودرو در غرب به شرق بزرگراه کرج، چهارراه ایران خودرو حوالی شهرک پیکان‌شهر به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران 4 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به وجود ترافیک سنگین در محل حادثه ادامه داد: ماموران مشاهده کردند؛ دو دستگاه اتوبوس بین‌شهری که از شهرهای شمال غرب کشور عازم تهران بودند به شدت به یکدیگر برخورد کرده و تعدادی زیادی از مسافران دچار مصدومیت شده‌اند.

وی با بیان اینکه تعدادی از مصدومان از اتوبوس‌ها خارج و تعداد دیگری محبوس بودند، اظهار کرد: ماموران محل را ایمن‌سازی کرده و افراد محبوس را نجات و تحویل عوامل اورژانس دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران عنوان کرد:  در این حادثه سه نفر شامل یک مرد، یک زن و یک پسربچه جان خود را از دست دادند و 20 نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

وی یادآور شد: عملیات امدادی این حادثه به اتمام رسیده و پلیس راهور علت این حادثه را در دست بررسی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز