خبرگزاری کار ایران

دلجویی وزیر بهداشت از خانواده پرستار فداکار کهنوجی

وزیر بهداشت در جریان سفر خود به مناطق محروم جنوب و غرب استان کرمان و حضور در شهرستان کهنوج، از خانواده پرستاری که در حین انجام ماموریت و در شعله های آتش جان خود را فدای خدمت به مردم کرده بود، دلجویی کرد.

به گزارش ایلنا، دکتر سید حسن هاشمی ظهر امروز با حضور در منزل مرحوم مژگان عزیزی و ادای احترام به خانواده این مرحومه، گفت: اجر و ثواب چنین مرگ هایی کمتر از شهدا نیست چراکه انسان در حین خدمت به مردم جان خود را از دست می دهد.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: جامعه پرستاری خدمات ارزنده ای را به مردم ایران ارائه داده و می دهند و ما قدردان خدمات جامعه پرستاری هستیم.

مادر مرحومه عزیزی نیز در این دیدار خطاب به وزیر بهداشت گفت: ما از شما، عملکرد و اقدامات وزارت بهداشت رضایت زیادی داریم و صدور پیام تسلیت شما برای دخترم، درد عظیم فقدان او را تسکین داد.

وی گفت: حضور مسئولان وزارت بهداشت به نمایندگی از شما پس از فوت دخترمان برای ما آرامش بخش و ارزشمند بود و همواره دعاگوی شما هستیم.

مرحومه مژگان عزیزی، پرستار کهنوجی آبان ماه سال ۹۳ در هنگام انتقال فرد بیمار با آمبولانس از منوجان به بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج تصادف کرد که منجر به آتش سوزی و جان باختن این پرستار ۳۱ ساله شد.

کد خبر : ۴۰۲۱۹۹