خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ثبت احوال کشور:

تکریم ارباب رجوع باید در اولویت باشد

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۰۱۵

رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: تکریم ارباب رجوع باید در اولویت باشد و ما موظفیم در چارچوب قانون بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

به گزارش ایلنا از سازمان ثبت احوال، حمید درخشان نیا در نشستی به مناسبت تکریم روز بسیج کارمندی با تبریک هفته دولت افزود: توفیق خدمت به مردم فرصت ویژه است که بایداز این فرصت بهترین استفاده را کرد.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، فرهنگی به نام خدمتگذاری بدون منت بین بسیجیان رواج داشت، تاکید کرد: در زمان حال نیز بسیجیان بایستی این فرهنگ را ادامه دهند.

رئیس سازمان ثبت احوال گفت: در آن زمان انسان های خالص و فداکاری وجود داشتند که فقط برای رضای خدا به مردم خدمت می کردند و این طرز فکر شجاعت و ایثار را به دنبال داشت.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه فرهنگ ما میراثی از رسول اکرم (ص) است برای جذب افراد برای خدمت در حکومت و ارزش های اسلامی بایستی همچون پیامبر(ص) رفتار کنیم و سیاست های تشویقی قوی تر از سیاست های تنبیهی باشد.

بر اساس این گزارش در این نشست مهرداد سرلک فرمانده بسیج سازمان ثبت احوال کشور به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت های بسیج پرداخت و گفت: از سال 82 بسیج سازمان متحول و به یک بسیج پویا، فعال و کار آمد تبدیل شد.

سرلک، دعوت از تیم انتقال خون تهران و مشارکت بیش از 70 درصدی ایثارگران، جذب اعضاء جدید و تبدیل وضعیت اعضاء قدیمی، تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره)، برگزاری جلسات حلقه صالحین، دوره آموزش میدان تیر، نمایشگاه عفاف و حجاب و شرکت در پیاده روی اربعین را از جمله مهم ترین فعالیت های بسیج سازمان ثبت احوال کشور عنوان کرد.

در این آیین رئیس سازمان ثبت احوال از پنج بانوی نمونه در زمینه عفاف و حجاب با اهداء لوح قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز