خبرگزاری کار ایران

دوستی اعلام کرد:

وجود 550 مدرسه فرسوده در تهران/ کمبود 5 هزار تخت بیمارستانی

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۳۰۸

عضو شورای شهر تهران با اعلام اینکه 550 مدرسه فرسوده در تهران داریم، گفت: نمایندگان تهران برای بهبود وضعیت مدارس تهران باید کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل دوستی؛ عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی شورا در تذکر پیش از دستور گفت: شورای شهر تهران در مجموع یک روز بیشتر سیاسی نیست و بقیه روزها تخصصی است. از دوستانی که امروز رأی دادند و رأی ندادند تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه اخیرا جلسه‌ای با فرماندار تهران درباره مدارس شهر تهران و همچنین با معاون درمان دانشگاه شهید بهشتی درباره بیمارستان‌های پایتخت داشتم، افزود: در حال حاضر در تهران 550 مدرسه فرسوده وجود دارد که نیاز به تخریب، نوسازی و بازسازی دارند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: با این حساب که اگر دولت سالی 8 میلیارد تومان به تخریب، نوسازی و بازسازی اختصاص دهد، شاید 100 سال طول بکشد بنابراین ما باید نمایندگان تهران را متقاعد کنیم که در رابطه با بهبود وضعیت مدارس کمک کنند.

دوستی با اعلام اینکه هم اکنون در بیمارستان‌ها 5 هزار تخت کمبود داریم ، خاطرنشان کرد: البته این 5 هزار تخت مربوط به بیمارستان‌های حاکمیتی است و کمبود تخت در بیمارستان‌های خصوصی را در نظر نگرفتم خواهش من این است که دو موضوع مدرسه و بهداشت و درمان مردم که جزو اساسی‌ترین نیازهای مردم است پیگیری شود. بنابراین باید در یک سالی که از این دوره از شورا باقی مانده فکری برای مدارس فرسوده کنیم.

چمران در واکنش به اظهارات دوستی گفت: با مدیر کل آموزش و پرورش سابق تهران بحث‌هایی در این خصوص داشتیم که هنوز با توجه به طرح‌هایی که ارائه شد به نتیجه نرسیده‌ایم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: همچنین در رابطه با تخریب و نوسازی بیمارستان‌های فرسوده پیگیری‌های لازم را داشتیم اما برای نوسازی و بازسازی یک بیمارستان لازم است یک بیمارستان دیگر در نزدیکی آن ساخته شود تا با اتمام بازسازی بیمارستان کار انتقال صورت گیرد در حال حاضر در نزدیکی راه‌آهن یک نمونه از این نوسازی بیمارستان‌ها در حال اجرا است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز