خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

آتش‌سوزی گسترده در کارگاه صندلی‌سازی چهاردانگه

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۵۳۰

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از وقوع آتش‌سوزی گسترده در کارگاه صندلی‌سازی در چهاردانگه اسلامشهر و به جای ماندن خسارت مالی بالا خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به حادثه آتش‌سوزی گسترده در ساعت 21:3 دقیقه شب گذشته گفت: این آتش‌سوزی در چهاردانگه اسلامشهر ، شهرک گلدسته به وقوع پیوست که به دلیل گستردگی آن 3 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه فوماتیک و تانکر آب از تهران به یاری آتش‌نشانی چهاردانگه پرداختند.

وی با بیان اینکه محل آتش‌سوزی گاراژی 1500 مترمربعی با کارگاه‌های کوچک و  بزرگ بود، ادامه داد: در این گاراژ سوله‌ای مسقف به مساحت 300 متر که به عنوان کارگاه صندلی‌سازی استفاه می‌شد کاملا شعله‌ور بود که در اثر شدت حریق سقف آن در حال تخریب بوده و در حال سرایت به کارگاه‌های اطراف بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با تاکید بر عملیات گسترده ماموران چهاردانگه و نیروهای کمکی تهران اظهار کرد: آتش‌نشانان با سرعت موفق به کنترل آتش شده و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کردند.

ملکی با بیان اینکه این حادثه خسارات مالی زیادی به جای گذاشت، افزود: عملیات ساعت 22:20 دقیقه پایان یافت و آتش‌نشانان تهران محل را به ماموران چهارادانگه سپردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز