خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی خبر داد:

ارسال شکایت از سعودی‌ها به اینترپل

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۱۷۲

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حادثه منا گفت:نیروی انتظامی با هماهنگی وزارت امور خارجه، سازمان حج و برخی دستگاه های مسئول شکایتی تنظیم و به پلیس اینترپل ارسال شد که موضوع از سوی این پلیس پیگیری می شود.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین اشتری" در حاشیه برگزاری اولین یادواره 1200 شهید یگان های ویژه ناجا، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به پیشرفت و ارتقاء کشور کمک می کند.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: هدف و آرمان شهداء این بود کشوری آرام و امن داشته باشیم و اجازه ندهیم  کسی به کشور و مرزهای ما چشم طمع داشته باشد.

سردار اشتری تأکید کرد: امروز اعلام می کنیم فرماندهان و کارکنان ناجا، ادامه دهنده راه شهداء هستند و تا پای جان برای صیانت از آرمان های انقلاب و ارزش های دینی و اسلامی تلاش می کنند.

وی با اشاره به تشییع پیکر دو شهید در مراسم امروز، عنوان کرد: تشییع پیکر شهداء به هر مراسمی فضای معنوی می بخشد و گرامی داشت یاد شهدا برای همه ما یک وظیفه است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور درباره اقدامات نیروی انتظامی برای راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، بیان کرد: نیروی انتظامی از ماه های گذشته برای برگزاری مراسم اربعین آماده است.

وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه اربعین، خاطر نشان کرد: طی هفته های گذشته تعدادی از مدیران و فرماندهان ناجا از وضعیت مرزها و رفع کاستی ها و کمبودها بازدید داشته اند.

سردار اشتری با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی همچون سنوات گذشته با آمادگی کامل در جهت خدمت رسانی به زوار حسینی ظاهر خواهد شد، افزود: ناجا توصیه هایی به زوار دارد که خواستاریم زائران اربعین حسینی به این توصیه ها توجه داشته باشند.

سردار اشتری به زائران حسینی توصیه کرد: حتما در کاروان های سازمان حج و زیارت ثبت نام کنند و به همراه داشتن گذرنامه و ویزا برای سفر اربعین الزامی است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: زائران علاوه بر همراه داشتن مدارک لازم، در طول مسیر با همکاران ما در نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی پیش، حین و بعد از مراسم اربعین برای خدمتگزاری به زائران تلاش خواهد کرد.

سردار اشتری، مرز مهران ، چزابه و شلمچه را به عنوان سه مرز رسمی برای تردد زائران معرفی کرد و گفت: توصیه می کنیم عزیزانی که شهرهایشان به مرزهای چزابه و شلمچه نزدیک تر است از این مسیر تردد کنند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور در خصوص وضعیت زیرساخت های سه مرز پیش بینی شده برای تردد زوار اربعین، گفت: با هماهنگی وزارت کشور و استانداران زیرساخت ها مهیا شده و نیروی انتظامی نیز در راستای تقویت این زیرساخت ها و تسهیل تردد با دستگاه های مسئول همکاری می کند.

سردار اشتری با اشاره به نزدیک بودن سالگرد حادثه منا، مطرح کرد: نیروی انتظامی با هماهنگی وزارت امور خارجه، سازمان حج و برخی دستگاه های مسئول شکایتی تنظیم و به پلیس اینترپل ارسال شد که موضوع از سوی این پلیس پیگیری می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز