خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبر داد:

انفجار در میرداماد 3 مصدوم برجای گذاشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: وقوع انفجاری مهیب در میرداماد تهران 3 مصدوم بر جای گذاشت.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام وقوع انفجاری مهیب در ساعت 17:28 دقیقه بعد از ظهر امروز گفت: این انفجار در مجتمع مسکونی 5 طبقه و 16 واحدی واقع در خیابان میرداماد، خیابان اطلسی اتفاق افتاد که با تماس‌های مکرر مردم بلافاصله 3 ایستگاه آتش‌نشانی با تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد : این انفجار در یکی از واحدهای طبقه اول این ساختمان رخ داد که احتمال دارد انفجار ناشی از نشت گاز شهری باشد .

ملکی با بیان اینکه واحد اول و واحد کناری آن در اثر شدت انفجار دچار تخریب شده و لوازم منزل به بیرون پرتاب شده بود، اظهار کرد: شدت انفجار باعث تخریب شیشه‌ها، درها و پنجره ها شده و به سطح معبر خارج از ساختمان ریخته بود همچنین 4 دستگاه خودرو سواری نیز آسیب دیدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به آسیب‌دیدگی مردی 40 ساله که در واحد محل وقوع انفجار حضور داشت، عنوان کرد: در واحد کناری نیز یک زن و مرد میانسان دچار آسیب شدند که هر سه آنان به عوامل اورژانس سپرده شدند.

وی افزود: همچنین در این حادثه 18 نفر از ساکنان طبقات بالایی ساختمان محبوس شدند که با تلاش آتش نشانان به سلامت از ساختمان خارج شدند.

ملکی با اعلام وقوع آتش سوزی مختصر در لحظات اولیه انفجار گفت: با اقدام ماموران آتش نشانی آتش مهار و از گسترش آن جلوگیری شد . در حال حاضر آتش نشانان مشغول ایمن سازی و پاک سازی محل بوده و تا دقایقی دیگر کارشناسان فعالیت خود را برای بررسی محل حادثه آغاز خواهند کرد.

کد خبر : ۴۱۰۲۰۱