خبرگزاری کار ایران

حکیمی‌پور:

مرمت برج آزادی نیمه‌کاره ماند

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۲۷۹

عضو شورای شهر تهران گفت: نگران آن هستیم که فصل بارندگی‌ها شروع شده و این موضوع باعث شود که کار مرمت و تعمیر برج آزادی ناتمام بماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد حکیمی‌پور در تذکر پیش از دستور امروز خود با اشاره به موضوع مرمت و تعمیرات اساسی در برج آزادی گفت: از ابتدای سال 94 در این زمینه جلساتی داشتیم که براساس آن قرار بود تا دی‌ماه سال 94 کار مرمت برج آزادی به اتمام برسد، اما تاخیر اتفاق افتاد و در نهایت قرار شد تا شهریور ماه سال جاری این کار به پایان برسد، اما همچنان شاهد عقب‌ماندگی این موضوع هستیم.

وی ادامه داد: ما نگران آن هستیم که فصل بارندگی‌ها شروع شده و این موضوع باعث شود که کار مرمت و تعمیر برج آزادی ناتمام بماند.

حکیمی‌پور افزود: میدان آزادی مدت‌هاست که فنس‌کشی شده و وضعیت خوبی ندارد، لذا از معاونت فنی – عمرانی می‌خواهم که این کار را  هرچه زودتر تمام کند.

این عضو شورای شهر تهران در ادامه سخنان خود با اشاره به مصوبه سال 89 وزارت کشور در خصوص سازمان املاک اظهار کرد: در تبصره ذیل ماده 17 اساسنامه این سازمان مقرر شده که نحوه معامله و چگونگی واگذاری‌ها توسط این سازمان به تصویب شورای شهر برسد که این موضوع تاکنون صورت نگرفته است.

وی عنوان کرد: در سال 93 مصوبه‌ای به مدیرعامل سازمان املاک ابلاغ شد که براساس آن دستورالعمل سازمان املاک، ملاک عمل قرار گرفت که این برخلاف قانون است.

حکیمی‌پور خاطرنشان کرد: هر واگذاری که طی شش سال گذشته توسط این سازمان صورت گرفته به دلیل عدم انطباق با دستورالعمل شورا محل سوال است و باید به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز