خبرگزاری کار ایران

سوانح جاده‌ای ۲۴ ساعت گذشته؛ ۳ کشته و ۱۱ مجروح به‌جا گذاشت

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجاگفت: پرتلفات‌ترین حادثه ۲۴ ساعت گذشته ۳ کشته و ۴ مجروح به‌جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره سوانح ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های کشور گفت: صبح روز چهارشنبه ساعت ٩، یک دستگاه سواری پراید در محور بیرچند، کیلومتر ٣٢ ( استان خراسان جنوبی) واژگون شد که در نتیجه این حادثه ٥ نفر مجروح شدند. علت این حادثه توجه نداشتن راننده به جلو بوده است.

وی ادامه داد: ساعت ١٥ روز چهارشنبه نیز عدم توجه راننده به جلو، باعث تصادف چند وسیله نقلیه با هم شد. در اثر این بی‌احتیاطی، ٣ دستگاه پراید، یک دستگاه پژو ٤٠٥ و یک دستگاه وانت نیسان در کیلومتر ٣٢ محور علی آباد- خان ببین استان گلستان با هم برخورد کردند که خوشبختانه کشته‌ای به جای نگذاشت، اما یک نفر مجروح شد.

سرهنگ رحمانی با اشاره به زنجیره‌ای بودن سومین تصادف روز چهارشنبه اظهار کرد: ساعت ٢٢:١٥ شب گذشته در کیلومتر ٣٥ محور جیرفت- بافت استان کرمان، پنج وسیله نقلیه با هم برخورد کردند که مقصر آن راننده یکی از پژوهای ٤٠٥ به دلیل تجاوز به چپ بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، افزود: این تصادف که بین ٣ دستگاه پژو ٤٠٥، یک دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه وانت مزدا رخ داد یک نفر دچار جراحت شد.

وی در ادامه با با بیان اینکه ساعت ١٠ دقیقه بامداد پنجشنبه، برخورد وانت پیکان با سواری سمند در جاده استان فارس شمال، بیشترین تلفات ٢٤ ساعت گذشته را رقم زد، گفت: در این تصادف که در محور قطعه یک کمربندی کیلومتر ٢٠، اتفاق افتاد، راننده وانت پیکان به دلیل رعایت نکردن حق تقدم، باعث مرگ ٣ نفر و مجروح شدن ٤ نفر شد...

کد خبر : ۴۱۰۹۸۳