خبرگزاری کار ایران

سنندجی به ایلنا خبر داد:

ارائه خدمات رایگان به تمامی مدارس استثنایی تهران در سال تحصیلی جدید

asdasd
کد خبر : ۴۱۱۰۸۰

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: سال گذشته 53 مدرسه و امسال تمام مدارس استثنایی تهران تحت پوشش سرویس رایگان قرار گرفتند.

پیمان سنندجی در گفت‌وگو با خبرنگار  ایلنا درباره اقدامات شرکت واحد اتوبوسرانی برای آغاز سال تحصیلی گفت: با توجه به مشکلاتی که اتوبوسرانی هر ساله در بحث کمبود ناوگان دارد؛ ابتدا باید تکلیف ناوگان اتوبوسی را مشخص می‌کردیم به همین دلیل از 4 ماه گذشته اقدام به بازسازی اتوبوس‌ها اقدام کردیم.

وی با اشاره به بازسازی 150 دستگاه اتوبوس در این مدت،‌ اظهار کرد: در خصوص استقرار اتوبوس در ایستگاه‌های نزدیک مدارس نیز هماهنگی‌هایی را انجام دادیم تا در ساعت تعطیلی مدارس بتوانیم؛ اتوبوس را در این ایستگاه‌ها مستقر و از تجمع دانش‌اموزان درکنار ایستگاه‌ها، به لحاظ ایمنی و تسریع در جابه‌جایی آنان  جلوگیری کنیم.

سنندجی با بیان اینکه برخی از  خطوط در ساعت پیک به ویژه 15 روز اول مهر ماه نیاز به تقویت داشته و باید از سایر اتوبوس‌هایی که کار دربستی انجام می‌دهند؛ استفاده می‌کردیم که این کار انجام شد، ادامه داد: برای حضور ناوگان امداد در سطح شهر برنامه‌ریزی کردیم که اگر اتوبوسی در معابر خراب شد؛ اقدامات لازم صورت گیرد و حتی سایر خودروهایی که در معابر اصلی شهر دچار نقص فنی می‌شوند را بوکسل و معابر را بازگشایی کنند. همچنین  سرویس مدارس را نیز  در دستور کار قرار دادیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با یادآوری اینکه سرویس مدارس استثنایی به عنوان کاری شاخص دو سال پیش مورد توجه قرارگرفت، اظهار کرد: با آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران هماهنگ کردیم و این مدارس را رایگان تحت پوشش قرار داریم. سال گذشته 53 مدرسه و امسال تمام مدارس استثنایی تهران تحت پوشش سرویس رایگان قرار گرفتند.

وی با اشاره به افزودن  30 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسی مدارس و افزایش اتوبوس‌ها از 60 دستگاه به 90 دستگاه ، عنوان کرد:  کمک به سایر مدهای حمل و نقلی به خصوص در ساعات پیک در مناطقی همچون میدان ونک و میدان ولی‌عصر جزو کارهایی بوده که هرساله انجام می‌شده، اما امسال در حال تقویت آن هستیم.

سنندجی به شست‌و شوی اتوبوس‌ها به مناسبت آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و افزود: ما در حوزه اتوبوسرانی مهرماه را عید خود می‌دانیم و امیدواریم بتوانیم خدمات بهتری را در این حوزه داشته ‌باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  50 دستگاه اتوبوس صفر را برای اول مهر به ناوگان اتوبوسی اضافه می‌کنیم و هفته آینده اولین روز ورود اتوبوس‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز