خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

ماموران ناجا در شمال غرب و شرق کشور هر روز با اشرار در حال درگیری هستند

فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: ماموران ناجا تقریباً هر روز در مرزهای شمال غرب و شرق کشور با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در حال درگیری هستند که با هوشیاری مرزبانان از نفوذ آنان به داخل کشور جلوگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در هشتمین مراسم نکوداشت اسوه های ایثار ناجا که با حضور خانواده های شهدای پلیس استان های خراسان رضوی و اصفهان به میزبانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد، گفت: امروز به لطف خدا، به برکت خون شهدا و هدایتگری های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و پشتوانه محکم مردمی و انسجام نیروهای مسلح، کشور ما در مقایسه با کشورهای همسایه و حتی کشورهای اروپایی از ثبات و امنیت مثال زدنی برخوردار است.

وی با بیان اینکه شهدا بیشترین نقش را در امنیت کشور دارند، اظهار داشت: امروز استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و رژیم جنایتکار صهیونیستی و ایادی مزدور آنها به دنبال بی ثبات کردن کشور ما هستند و از تمام توان خود استفاده می کنند تا آرامش را از مردم ما بگیرند.

وی با اشاره به کسانی که فکر می کنند آمریکا دوست ماست در اشتباه هستند، اظهار داشت: آنها برای بی ثباتی، ایجاد تفرقه و عملی کردن تهدیدات خود در حوزه های امنیتی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و فضای مجازی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند اما با هدایتگری های رهبر معظم انقلاب،‌ هوشیاری مردم و تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی در انجام نقشه های خود ناکام خواهند ماند.

پلیس، مدافع حریم اسلامی است

وی از ماموران انتظامی به عنوان مدافعان حریم نظام اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: اگر امروز مدافعان حرم در خارج از مرزهای کشور نظام اسلامی ما را بیمه می کنند نیروهای انتظامی نیز به عنوان مدافعان حریم نظام در مرزها و داخل شهرها با اشرار و مخلان نظم و امنیت کشور مقابله می کنند و برخی از آنها نیز در این راه به فیض شهادت نائل می شوند.

این مقام ارشد نیروی انتظامی گفت: کشور ما بیش از هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر مرز با کشورهای همسایه دارد که در تمامی نقاط مرزی مرزبانان نیروی انتظامی مستقر هستند و با هوشیاری و اشرافیت بالای خود از نفوذ اشرار به داخل کشور جلوگیری می کنند. 

سردار اشتری از خنثی شدن نفوذ دشمن در شمال غرب کشور توسط مرزبانان ناجا خبر داد و گفت: ماموران ناجا تقریباً هر روز در مرزهای شمال غرب و شرق کشور با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در حال درگیری هستند که با هوشیاری مرزبانان از نفوذ آنان به داخل کشور جلوگیری می شود.

وی فقدان شهدا را برای خانواده آنها بسیار سخت دانست و اظهار داشت: مسلماً از دست دادن این عزیزان برای پدران و مادران و همسران آنها سخت است اما وقتی می بینند که آنها برای هدف عالی خود یعنی حفظ امنیت و آسایش مردم به شهادت رسیدند به خود می بالند و آرامش پیدا می کنند.

فرمانده ناجا گفت: معاونت نیروی انسانی، مرکز ایثارگران و تمام مراکز خدماتی ناجا با تمام توان آماده خدمتگزاری به خانواده های شهدا هستند .

سردار اشتری خاطر نشان کرد: از فرزندان شهدا نیز انتظار می رود  ادامه دهنده راه پدرانشان بوده و در محل تحصیل و کار خود اسوه و نمونه باشند و با اعمال و رفتار خود یاد و خاطره شهدا و رشادت های آنها را زنده نگه دارند و ان شاءالله ما نیز بتوانیم در راستای اهدافی که شهدا داشتند به مردم خدمت کرده و اقدامات ناجا موجب رضایت امام زمان (عج) و عنایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)باشد تا در پیشگاه شهدا شرمنده نباشیم.

در پایان این مراسم از مادران شهید «آقابابایی» و «احمدی» به عنوان دو شهید شاخص ناجا توسط سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با اهدای لوح یادبود و هدایایی تقدیر شد.

کد خبر : ۴۱۱۴۰۹