خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های اردبیل خبر داد:

آزادی ۱۹۱ ‏زندانی با تلاش شورای حل اختلاف در شش ماه نخست امسال/ صلح و سازش در ۴۲۷ ‏پرونده

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۹۶۷

فتحی گفت: در شش ماهه اول سال جاری ‎۶۵۹ ‏پرونده در شعبات شورای حل اختلاف زندانهای اردبیل، مشکین شهر، خلخال و گرمی مورد رسیدگی قرار گرفته که از این تعداد ‎۴۲۷ ‏مورد منجر به صلح و سازش و ‎۱۹۱ ‏مورد نیز خوشبختانه با آزادی زندانیان مختومه شده است.

به گزارش ایلنا، پیرو تفاهم نامه سازمان زندان‌ها با مرکز امور شورای حل اختلاف قوه قضائیه و در پی عملکرد ارزنده و قابل توجه شورای حل اختلاف شعبه زندان مرکزی اردبیل، با پیشنهاد رئیس شورای حل اختلاف دادگستری کل و موافقت رئیس کل دادگستری استان اردبیل، جلسه تجلیل از اعضاء شورای حل اختلاف زندان مرکزی در اداره کل با حضور ابراهیمی معاون قضایی رئیس کل و رئیس شورای حل اختلاف استان برگزار شد‎.

در این جلسه ابراهیمی معاون قضایی رئیس کل دادگستری اردبیل خدمات شورای حل اختلاف شعبه زندان مرکزی را قابل تحسین و ارزنده برشمرد و با اهداء لوح تقدیر و پاداش نقدی از اعضاء این شعبه تجلیل کرد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری اردبیل در این جلسه با اشاره به جایگاه مردمی شورای حل اختلاف، ایجاد شعب در داخل زندانها را حرکتی مثبت و ارزنده در جهت لمس فضای زندان توسط شکات و سازنده در جهت ایجاد صلح و سازش توصیف کرد. ‏

فتحی مدیر کل زندان‌های استان اردبیل نیز با اشاره به تعامل سازنده دستگاه قضایی استان اردبیل با زندان‌ها در جهت اجرایی شدن سیاست کاهش جمعیت کیفری از شعبات شورای حل اختلاف زندان‌ها بعنوان تسهیل گر این امر یاد کرد و طی گزارشی از اقدامات شعبات شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها گفت: در شش ماهه اول سال جاری ‎۶۵۹ ‏پرونده در شعبات شورای حل اختلاف زندان‌های اردبیل، مشکین شهر، خلخال و گرمی مورد رسیدگی قرار گرفته که از این تعداد ‎۴۲۷ ‏مورد منجر به صلح و سازش و ‎۱۹۱ ‏مورد نیز خوشبختانه با آزادی زندانیان مختومه شده است.

همچنین در پایان این مراسم با اعطاءابلاغ های اعضاء شورای حل اختلاف شعبه مجتمع کاردرمانی و حرفه آموزی این شعبه رسماً فعالیت خود را در این مرکز آغاز کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز