خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حج و زیارت خبر داد؛

نام‌نویسی 200 هزار زائر حسینی در سامانه سماح

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۰۷۵

رئیس سازمان حج و زیارت از نام نویسی 200 هزار زائر حسینی در سامانه سماح خبر داد و گفت: پیش بینی می شود با نزدیک شدن به اربعین حسینی شمار مشتاقان به دو میلیون نفر افزایش یابد.

به گزارش ایلنااز سازمان حج و زیارت، اوحدی با اشاره به آخرین تمهیدات صورت گرفته برای اربعین 95 افزود: برای تسهیل در ورود و خروج دو میلیون زائر پیش بینی شده ایرانی امسال 12 کنسولگری در 12 نقطه ایران تاسیس می شود تا زائران بدون مشکل روادید خود را از ابتدای مهر برای حضور در کشور عراق دریافت کنند.

وی با بیان این که قابلیت های مختلفی برای اعزام زائران در سامانه ملی سماح در نظر گرفته شده است، به شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توصیه کرد نامنویسی را به روزهای آخر موکول نکنند.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام زائران برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی از بیستم محرم (اول آبان) افزود: مرز خروجی و تاریخ خروج از کشور در سامانه سماح بصورت هوشمند طراحی شده به گونه ای که اگر کسی دیر ثبت نام کند و ظرفیت مرز مورد نظرش تکمیل باشد، تاریخ جدیدی را برای آن مرکز تعیین می کند.

اوحدی همچنین گفت: از ابتدای محرم در 20 نقطه کشور شاهد صدور ویزا خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز