خبرگزاری کار ایران

واکنش معاون حقوقی رئیس جمهور به طرح استیضاح فانی؛

امیدواریم در سال تحصیلی جدید شاهد تنش نباشیم

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۲۲۱

معاون حقوقی رئیس جمهور اظهار کرد: امیدواریم مساله استیضاح وزیر آموزش و پرورش حل شود و در آستانه سال تحصیلی جدید شاهد تنش نباشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید انصاری در حاشیه نواختن زنگ سال تحصیلی جدید در دبیرستان و هنرستان شهید خیرآبادی در مورد استیضاح وزیر آ‌موزش و پرورش گفت: به رغم سرمایه‌گذاری‌های بزرگ نظام و دولت در طی 2 الی 3 سال اخیر برای ارتقای وضعیت معیشت معلمان و بازنشستگان فرهنگی که باید گفت؛ اقدامات بسیار خوبی نیز انجام شد اما هنوز کاستی‌هایی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مطالبات پرداخت شده و سطح حقوق‌ها نیز بیش از 70 الی 80 درصد افزایش داشته است، گفت: دولت با همه توان خود در این زمینه تلاش کرده و وزیر آموزش و پرورش نیز به رغم محدودیت‌های مالی دولت به ویژه در سال‌های 93 و 94 که قیمت نفت و فروش نفت کاهش داشته، تلاش بسیار خوبی کرده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم مجلس محترم که مجلسی پرنشاط است در آستانه سال تحصیلی همراهی و کمک‌های لازم را داشته باشد تا وزیر محترم کارشان را ادامه دهند.

معاون حقوقی رئیس جمهور توضیح داد: سال پایانی دولت زمان مناسبی برای استیضاح وزیر نیست؛ هر چند که ما به نظر نمایندگان احترام می‌گذاریم، اما امیدواریم با جلساتی که برگزار شده و برگزار خواهد شد؛ این مشکل حل شود و شاهد تنش نباشیم.

انصاری در پاسخ به این سوال که آیا دولت از وزیر آموزش و پرورش تمام قد دفاع خواهد کرد، گفت: دولت از وزیر آموزش و پرورش همه حمایت خود را با درک واقعیت‌ها انجام خواهد داد.

وی همچنین در ادامه ا ظهار امیدواری کرد که خیران کشور و افراد دارای توانایی مالی در زمینه مدرسه سازی، تجهیز مدارس و همچنین در دیگر امور خیر همچون ساخت بیمارستان تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز