خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی چابهار خبر داد:

جزییات تیراندازی دو فرد مسلح به یک شهروند چابهاری

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۱۵۶

فرمانده نیروی انتظامی چابهار گفت: دو مرد مسلح در شهرستان چابهار اقدام به تیراندازی به یکی از شهروندان چابهاری کرده و بلافاصله توسط یک خودرو سواری پژو از محل متواری شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد نوربخش در تشریح جزئیات این خبر گفت: حوالی ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته دو مرد مسلح در خیابان شهید رجایی شهرستان چابهار اقدام به تیراندازی به سمت یکی از شهروندان چابهاری نموده و بلافاصله توسط یک خودرو سواری پژو از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته و گفته شاهدان عینی مضروب در حال روشن کردن خودروی شخصی بوده که با ضرب سه گلوله سلاح کمری از فاصله نزدیک هدف قرار گرفته است.

نوربخش گفت: مأموران انتظامی بلافاصله پس از وقوع حادثه به محل اعزام شدند و ضمن بررسی محل وقوع جرم، از همان دقایق اولیه اقدامات پلیسی را در راستای شناسایی و دستگیری عوامل حادثه آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: همکاران ما تاکنون به سرنخ‌هایی دست یافته‌اند و در حال پیگیری هستند تا عوامل ایجاد این ناامنی به سرعت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: خوشبختانه با انتقال به موقع مضروب به بیمارستان امام علی(ع) چابهار در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رو به بهبود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز