خبرگزاری کار ایران

رئیس فوریت‌های پزشکی اصفهان:

روزانه 600 ماموریت انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۸۷۰

رئیس فوریت های پزشکی اصفهان گفت: در سطح استان 125 پایگاه جاده ای اورژانس شهری و روستایی داریم که 64 پایگاه جاده‌ای 60 پایگاه شهری و 1پایگاه هوایی شامل می‌شود.

به گزارش ایلنا، غفور راستین؛ رئیس فوریت های پزشکی اصفهان گفت: مجموع امدادهایی که در 24 ساعت انجام می پذیرد بیش از 6000 تماس تلفنی که حدود 10%از این تماس ها منتج به ماموریت می شود که به صورت میانگین 600 اعزام به بیمارستان های استان انجام می پذیرد.

وی افزود: حدود 30%از ماموریت های حوزه پیش بیمارستانی به حوادث ترافیکی مربوط می شود .

راستین با اشاره به اینکه استاندارد حضور بر بالین مصدوم در جاده ها در 80%موارد باید کمتر از 15 دقیقه باشد افزود: ما در سطح استان زیر این مدت زمانی عمل کرده ایم یعنی میانگین حضور ما به کمتر از 12 دقیقه رسیده است.

راستین افزود:استاندارد حضور امدادگران بر بالین امدادها نیز در شهرها باید در 80%موارد کمتر از 8 دقیقه باشد و در کل شهرستان های اصفهان بجز شهر اصفهان (به دلیل توسعه ی شهری و ترافیک و دو کده نبودن پایگاه های شهری) این عدد زیر 6 دقیقه می باشد.

رئیس مرکز فوریتهای پزشکی اصفهان ادامه داد:کل ماموریت های استان در 6 ماهه سال جاری 83 هزار ماموریت بوده است که 24 هزارو 900 ماموریت ترافیکی 58 هزار غیرترافیکی و 47 اورژانس هوایی بوده است که 91 مصدوم با اورژانس هوایی انتقال داده شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز