خبرگزاری کار ایران

همزمان با مراسم آغاز سال تحصیلی صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از دانشکده فنی و آزمایشگاه تهران-شمال دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۳۷۱

در آستانه سی امین سالروز فعالیت واحد تهران شمال دانشگاه آزاد ساختمان‌های آزمایشگاه مرکزی و دانشکده فنی این واحد فردا ۱۱ مهرماه به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا، ١۴١ آزمایشگاه و کارگاه و ۱۴ کلاس آموزشی، از ظرفیت‌های ویژه ساختمان آزمایشگاه مرکزی واحد تهران شمال دانشگاه آزاد است که در ۷ طبقه و با زیربنای بالغ بر ۲۴ هزار متر مربع ساخته شد.

دانشکده فنی و مهندسی این واحد نیز که در ۷ بلوک با زیر بنایی حدود ۲۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع ساخته شده است.

این دانشکده علاوه بر اتاق‌های ریاست و معاونت، کارکنان آموزش و مالی، بیش از ۱۶۰ باب کلاس و اتاق ویژه اعضای هیات علمی، دانشجویان دوره دکتری، مدیران گروه‌ها، ۴ سالن دفاعیه، کتابخانه، ۲ سالن مطالعه، اتاق‌های ویژه لابراتوار، مجلات و فروش کتاب و سالن ثبت نام و نمازخانه دارد.

با احتساب فضاهای ساخته شده برای مجموعه ورزشی، دانشکده‌های علوم انسانی و زبان‌های خارجی در مجموع ۸۶ هزار متر مربع در پردیس حکیمیه ساخته شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال دهم آبان ماه ۱۳۶۵ با پذیرش ۳۰ دانشجو در ساختمان استیجاری در دبیرستان شروع به کار کرد، اکنون با دارا بودن امتیاز جامع و ۳۴ هزار دانشجو در مقاطع کار‌شناسی، ارشد و دکتری، ۵۵۵ عضو هیات علمی، ۳۹۴ رشته و گرایش تحصیلی، ۹۴ هزار فارغ التحصیل و ۱۱۶ هزار متر مربع فضای آموزشی از معدود واحدهای دانشگاهی جامع آزاد است.

همزمان با بهره برداری از طرح‌های عمرانی این واحد دانشگاهی با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی، مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد اسلامی نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز