خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی:

برای توسعه آموزشی در مناطق محروم تلاش خواهم کرد

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی امروز (10 مهر) به مناسبت جشن عاطفه ها در جمع دانش آموزان مدرسه ابتدایی شهیدان قمی منطقه حسن اباد فشافویه حضور پیدا کرد و زنگ عاطفه‌ها را به صدا درآورد.

به گزارش ایلنا، علیرضا محجوب با ابراز خوشحالی نسبت به حضور در جمع دانش آموزان این مدرسه ابتدایی، گفت: بنده متعلق به همین مناطق هستم و خودم را از شما عزیزان می‌دانم و متاسفیم که در برخی موارد نتوانستیم، آنچنان که باید در خدمت شما عزیزان باشم.

وی افزود:  به نوبه خود نهایت تلاشم را برای کمک به مناطق محروم  و ارتقای آموزش خواهم کرد. از این رو امیدوارم بتوانیم به مراکز آموزشی خدمت رسانی کنیم.

محجوب ادامه داد: سعی می‌کنیم از این  بعد در مجلس شورای اسلامی به توسعه آموزشی مناطق محروم بیشتر بپردازیم.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس در پایان هفته نیروی انتظامی را به دلیرمردان عرصه تامین امنیت مردم تبریک و تهنیت گفت.

پس از علیرضا محجوب امام جمعه حسن آباد در جمع دانش آموزان سخنرانی کرد و این ایام را به دانش آموزان تبریک گفت و از کلیه افرادی که این مراسم را برگزار کردند تشکر کرد.

وی با اشاره  به حدیثی از پیامبر اسلام افزود: پیامبر اکرم (ص) میفرمایند مسلمان بودن یک شرط دارد و  کسانی که صبح از خواب بیدار میشوند، اما به فکر همنوع خود نبودند مسلمان نیستند. از این رو ما باید به فکر هم باشیم و به یکدیگر کمک کنیم.

وی در پایان افزود: در واقعه جشن عاطفه ها هم دو بار در سال برگزار میشود؛ و این یعنی اینکه ما به فکر هم هستیم و این برایمان دارای اهمیت است.

4

3

2

5

کد خبر : ۴۱۵۶۱۶