خبرگزاری کار ایران

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی:

اصلاح زمان پرداخت مستمری بازنشستگانی که در سال گذشته تغییری نداشت

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۷۷۲

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: آن دسته از بازنشستگانی که در سال گذشته تغییری در زمان دریافت مستمری خود نداشتند، زمان دریافت مستمری آنان در این مرحله اصلاح می‌شود.

 به گزارش ایلنا از سازمان تامین اجتماعی، رحیم اردلان، علت این امر را اصلاح سامانه پرداخت عنوان کرد.

اردلان به عدم تغییر در زمان دریافت مستمری بازنشستگانی که در سال قبل مشمول برنامه نظام پرداخت متمرکز مستمری بودند هم اشاره کرد و گفت: مستمری بازنشستگان این سازمان به صورت متمرکز پرداخت می شود.

وی صریح کرد: تاریخ پرداخت مستمری آن دسته از بازنشستگان تامین اجتماعی که مستمری آنان از طریق بانک هایی غیر از بانک رفاه کارگران پرداخت می شود و همچنین بازنشستگانی که نام خانوادگی آنان با حروف «کاف» تا «ی» آغاز می شود؛ طی سه ماه به روز بیست و هفتم انتقال می یابد.

این مقام مسئول در تامین اجتماعی افزود: این برنامه، طی ماه های مهر، آبان و آذر اجرایی می شود و 2 گروه بازنشستگانی که اعلام شد در این دوره در هر ماه مستمری خود را با حداکثر سه روز تغییر، دریافت می کنند.

اردلان ضمن قدردانی از همکاری و همفکری کانون های بازنشستگی سراسر کشور و تمام بازنشستگانی شرکت کننده در برنامه پرداخت متمرکز مستمری، افزود: این برنامه برای برقراری عدالت در پرداخت مستمری و رفع همپوشانی ها اجرایی می شود.

وی اضافه کرد: مستمری تمامی بازنشستگان تامین اجتماعی با تکمیل این طرح از یک حساب و به صورت متمرکز پرداخت می شود.

براساس آمار سازمان تامین اجتماعی 2 میلیون و 900 هزار بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش سازمان هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز