خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده ناجا:

واردات ۷۰ درصد کالای قاچاق از مبادی رسمی/شرایط برگزاری کنسرت‌ها تغییر نکرده‌است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی، درباره شرایط برگزاری کنسرت‌ها، گفت: تغییری در سیاست‌ها ایجاد نشده و نیروی انتظامی به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند.

به گزارش ایلنا، سردار اسکندر مومنی در حاشیه صبحگاه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، درباره توقف طرح LEZ اظهار کرد: هیچ توقفی در اجرای LEZ توسط نیروی انتظامی ایجاد نشده است. باید همه ابعاد موضوع اعمال قانون مکانیزه با دوربین سنجیده شود؛ چرا که با توجه به حجم بالای شهروندان اگر دقیق عمل نشود، امکان دارد بسیاری از شهروندان به ناحق جریمه شوند. به این دلیل سیستم باید به روز باشد تا پس از اجرای آزمایشی و رفع نواقص اعمال قانون انجام شود.

وی با اشاره به تغییر نکردن شرایط برگزاری کنسرت‌ها، خاطرنشان کرد: تغییری در سیاست‌ها ایجاد نشده و نیروی انتظامی به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند.

سردار مومنی به اقدامات ناجا در حوزه مبارزه با قاچاق اشاره کرد و گفت: تمرکز ما باید بیشتر بر مبادی رسمی باشد. تخمین ما این است که بیش از ۷۰ درصد از حجم بالای واردات قاچاق کالا از مبادی رسمی صورت بگیرد که باید برای رفع آن بکوشیم.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به رصد دقیق فضای مجازی، گفت: پلیس فتا علی‌رغم جوانی، دستاوردهای خوبی داشته و فضای مجازی را بسیار خوب کنترل می‌کند. در چند هفته اخیر چندین دستگیری داشته‌ایم و کشفیات ما در فضای مجازی بیشتر شده است. همکاران ما به خوبی این فضا را رصد می‌کنند.

جانشین فرمانده ناجا دهمچنین درباره برگزاری پارتی‌های مختلط و تبلیغ آن در فضای مجازی بر رصد فضای مجازی توسط پلیس فتا تاکید کرد و گفت: علی رغم نوپا بودن پلیس فتا، این پلیس دستاوردهای خوبی داشته و کنترل خوبی در رصد فضای مجازی و مقابله با جرایم این فضا دارد.

کد خبر : ۴۱۶۱۹۹