خبرگزاری کار ایران

واکنش حکیمی‌پور به شکایت اعضای شورا از رسانه‌ها

رئیس فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر تهران با اشاره به انعکاس اخباری مبنی بر شکایت برخی اعضای شورا از سایت‌های منتشر کننده اخبار مربوط به واگذاری املاک از طرف شهرداری گفت: خبرنگاران بازوان شورا در پیگیری امور هستند و لذا اگر شکایتی شده بهتر است، این برخورد صورت نگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد حکیمی‌پور در تذکر پیش از دستور امروز خود با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در محوطه تالار وحدت اظهار کرد: از همه دعوت می‌کنم از نمایشگاه بازدید کرده و مشاهده کنند؛ جمهوری اسلامی ایران چه اقداماتی را برای رفع مشکلات مردم انجام داده است.

رئیس فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر همچنین با اشاره به انعکاس اخباری مبنی بر شکایت چند تن از اعضای شورا از تعدادی از سایت‌های منتشر کننده اخبار مربوط به واگذاری املاک از طرف شهرداری گفت: من با آقای ساعی صحبت کردم و مشخص شد؛ ایشان شکایتی نکرده‌اند که این نشان می‌دهد؛ در فضای مجازی خبرسازی انجام شده است.

وی افزود: خبرنگاران بازوان شورا در پیگیری امور هستند و لذا اگر شکایتی شده بهتر است از این راه برخورد نشود.

حکیمی پور عنوان کرد: جلسه با شهردار نیز قرار بود که سه هفته پیش انجام شود که این اتفاق نیفتاد، اما حضور شهردار در شورای شهر ضرورت دارد هر چند قوه قضائیه نسبت به بررسی این امر اقدام می‌کند، اما ما هم باید بر اساس وظیفه قانونی خود به این موضوع ورود پیدا کنیم، البته هنوز نمی‌دانیم ماجرا به کجا رسیده است.

 

کد خبر : ۴۱۶۵۵۹