خبرگزاری کار ایران

حافظی:

رهاسازی بزرگراه شهید بروجردی مشکلات زیست محیطی به دنبال دارد

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به رهاسازی بزرگراه شهید بروجردی گفت: تولید ریزگرد در این منطقه مشکلات زیست محیطی را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمت الله حافظی؛ رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر با اشاره به اینکه با گذشت 7 ماه از انتخاب شهردار منطقه 18 وی جابجا شد، گفت: در این مدت معادن شن و ماسه واقع در این منطقه دوباره فعال شد. همچنین بزرگراه شهید بروجردی نیز رها شده در حالی که این بزرگراه تولید ریزگرد داشته و مشکل زیست محیطی دارد.

وی با اشاره به مکاتبه خود با دادستانی گفت: از دادستان می‌دهم پاسخ نامه کمیسیون سلامت شورا را داده و عنوان کند که در برابر این تهدید چه کرده است.

در ادامه اقبال شاکری در جلسه امروز شورای شهر با اشاره به بازدید خود از خیابان 17 شهریور گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر قرار شد چه؛ارراه صفا بازگشایی شود اما به دلیل مسدود شدن این چهارراه در گذشته موانعی همچون پست برق وسط خیابان وجود دارد که مانع از استفاده مردم از این چهارراه می‌ شود.

وی خاطرنشان کرد: آبنمای حاضر در 17 شهریور نیز یک و نیم لاین از این خیابان را به خود اختصاص داده است که این موضوع نیز برای مردم منطقه ایجاد مشکل کرده است.

رئیس کمیته عمران شورای شهر همچنین از شهرداری خواست از نصب مخزن جمع‌آوری پسماند بر سر کوچه‌های این منطقه خودداری کنند.

کد خبر : ۴۱۶۵۶۸