خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

شهدا و رزمندگان بهترین الگو هستند

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۸۷۱

فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با خانواده شهدا با بیان اینکه روحیه صبر و انقلابی خانواده شهیدان برای همگان درس و الگو است، گفت: شهدای مدافع حرم ثابت کردند که صیانت از ارزش‌های اسلامی و دینی فرامرزی است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری" در دیدار با خانواده شهدا، با اشاره به وجود برخی ناامنی ها در منطقه اظهار کرد: اقتدار و امنیت مثال زدنی امروز کشور را مرهون جانفشانی شهدا و رزمندگان انقلاب و اسلام هستیم.

وی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان بهترین الگو برای همه ما هستند، افزود: الگوگیری از منش و سیره شهدا یک فرهنگ ارزشی و انقلابی است.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خاطر نشان کرد: شهدا در مسیر پاسداری از ارزش های اسلامی و دینی حرکت کردند و ایثار شهیدان برای ما مقدس و زنده است.

سردار اشتری با بیان اینکه امروز در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم باید در تداوم راه شهدا انجام وظیفه کنیم، مطرح کرد: صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی وظیفه همگانی است .

وی با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا را وظیفه خود می دانیم ، افزود: روحیه صبر و ایثار خانواده شهدا برای همه ما درس و الگو است. قدردان شهدا و خانواده این عزیزان هستیم و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را برخود توفیقی بزرگ می دانیم.

وی گفت: از پیشنهادات و راهنمایی خانواده شهدا و ایثارگران در راستای ارتقاء نظم و امنیت استقبال می کنیم و امیدواریم این عزیزان با راهنمایی های خود پشتیبان فرزندانشان در نیروی انتظامی باشند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به رشادت مدافعان حرم عنوان کرد: مدافعان حرمین شریفین اثبات کردند که دفاع از ارزش های اسلامی و دینی فرا مرزی است، امروز اگر در کشور احساس امنیت و آرامش وجود دارد قطعا مدافعان حرم در این امنیت نقش مهم و تأثیرگذاری دارند.

وی گفت:انشاء الله که بتوانیم سربازان خوبی برای ولی امر مسلمین باشیم و با الگوگیری از سیره و منش شهدا خدمت گزاران شایسته ای برای کشور و مردم باشیم.

سردار اشتری تأکید کرد: گوش به فرمان مقام معظم رهبری تا پای جان برای حفظ اقتدار ، عزت و امنیت این کشور خواهیم ایستاد.

گفتنی است، در پنجمین روز هفته نیروی انتظامی، فرمانده ناجا سردار "حسین اشتری" با همراهی مشاور و رئیس دفتر فرمانده ناجا سردار "صادقی" و معاون نیروی انسانی سردار"زارعی" با خانواده شهید "هادی جوان دلاور"، شهید "احمد کورشلی"، شهید "محسن قربانی" و شهید مدافع حرم "محمدرضا دهقان"دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار خانواده شهدا ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و با تقدیر از فرمانده ناجا به بیان خاطراتی از شهید پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز