خبرگزاری کار ایران

پیام رئیس بنیاد شهید به مناسبت هفته نیروی انتظامی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را به تمامی فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی، حافظان نظم و امنیت کشور و به ویژه خانواده شهدای معزز این عرصه تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین «سید محمد علی شهیدی» به شرح زیر است:

 «حقیقت این است، که تلاشی که نیروی انتظامی در سطح کشور دارد انجام می‌دهد، حقّاً و انصافاً تلاش قابل تقدیری است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

نیروی انتظامی همواره خالصانه و با اراده‌ای پولادین با حماسه آفرینی و دفاع از کیان جامعه بر برقراری نظم اجتماعی همت گمارده که نتیجه آن را در ایجاد ثبات و امنیت موجود در فضای اجتماعی شاهد هستیم.

به یقین امنیتی که امروز با تلاش‌های سترگ این انسان‌های بزرگ و دلاور حاصل شده اقتدار و وحدت نظام را در مقابل چشم همگان رقم زده است، از این رو اقدامات و عملکرد شایسته آنان و دلاوری‌هایشان سزاوار تقدیر است.

بدون تردید تلاش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت، قانون گرایی، مشارکت و حفظ نظم عمومی در عرصه‌های مختلف بسیار مؤثر بوده و نمود آن را می‌توان به وضوح در سطح جامعه مشاهده کرد.

در این زمینه لازم است، یاد و نام شهدای معظم نیروی انتظامی را گرامی بداریم چرا که بسیارند شهدای معززی که در این میدان برای حفظ آرامش، آسایش و برقراری امنیت کشور از جان خود گذشتند و امروز یاد و نامشان به واسطه ایمان، اعتقاد، ایثار و رشادتشان سرلوحه ملت شریف ایران قرار گرفته است.

هفته نیروی انتظامی را به تمامی فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی، حافظان نظم و امنیت کشور و به ویژه خانواده شهدای معزز این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همه عزیزان توفیق روزافزون در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت می‌نمایم.»

کد خبر : ۴۱۷۲۸۶