خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

وقوع ۲ انفجار شدید ناشی از تجمع گاز در تهران

asdasd
کد خبر : ۴۱۹۷۹۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع ۲ انفجار در یک هنرستان فنی و یک مجتمع مسکونی خبرداد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام وقوع انفجار شدید در یک مجتمع مسکونی ساعت ۴۹: ۷ دقیقه صبح امروز گفت: این حادثه در یک مجتمع ۵ طبقه ۲۰ واحدی واقع در بزرگراه فدائیان اسلام، ‌خیابان پروین اعتصامی رخ داد.

وی با اشاره به اعزام ۲ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه ادامه داد: این انفجار در یک واحد ۵۵ متری واقع در طبقه دوم این ساختمان اتفاق افتاد که در اثر شدت انفجار بخشی از دیوار واحدهای طبقه مذکور تخریب و نیمی‌ از شیشه‌های مجتمع شکسته و به خیابان ریخته بود.

ملکی با بیان اینکه این حادثه منجربه شعله‌ور شدن آتشی جزیی شد که به سرعت خاموش شد، اظهار کرد: مردی ۴۵ ساله از در واحد مسکونی محل وقوع انفجار دچار مصدومیت و سوختگی شد که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی علت این انفجار را تجمع گاز و ایجاد شعله خواند و افزود این عملیات ساعت ۴۹: ۸ دقیقه به پایان رسید.

وی در ادامه از وقوع انفجار دیگری در یک هنرستان فنی واقع در خیابان ۱۷ شهریور خبر داد و گفت: ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که مشخص شد؛ انفجار در قسمت رایزرهای ساختمان رخ داده است.

ملکی اضافه کرد: در اثر انفجار ۲ اتاق در بخش اداری خسارت دیدند و مردی ۴۵ ساله از پرسنل مدرسه دچار حادثه شد که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با ابراز خرسندی از اینکه در این حادثه هیچ‌یک از دانش‌آموزان صدمه ندیدند، اظهار کرد: علت این انفجار نشت گاز از موتورخانه و ورود آن به رایزر‌ها بوده است.

وی در ادامه با اشاره به آغاز فصل سرما و استفاده هموطنان از وسائل گرمایشی توصیه کرد: شهروندان در این فصل احتیاط‌های لازم را به ویژه در مراکز تجمعی همچون مدارس، پاساژ‌ها و... به عمل آورده و از تجهیزات استاندارد و افراد متخصص برای راه‌اندازی لوازم گرمایشی استفاده کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز