خبرگزاری کار ایران

در مراسم روز جهانی استاندارد مطرح شد:

انتقاد جهانگیری از حادثه سقوط آسانسور در دانشگاه شریف

معاون اول رییس جمهور به حادثه سقوط آسانسور در دانشگاه صنعتی شریف اشاره کرد و گفت: به هیچ عنوان قابل قبول نیست که گفته شود برای رسیدگی به آسانسور بودجه کافی وجود نداشته و متاسفانه در این حادثه تعدادی از اساتید خوب کشور دچار آسیب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (دوشنبه) در مراسم روز جهانی استاندارد که در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، اسحاق جهانگیری با اشاره به حادثه سقوط آسانسور دانشگاه صنعتی شریف، از این اتفاق ابراز تاسف کرد و گفت: به هیچ عنوان قابل قبول نیست که گفته شود برای رسیدگی به آسانسور بودجه کافی وجود نداشته و متاسفانه در این حادثه تعدادی از اساتید خوب کشور دچار آسیب شدند.

وی ادامه داد: میلیاردها تومان هزینه پژوهش ها را پرداخت می کنیم، باید مقداری را نیز به این موضوع تخصیص داد؛ بنابراین باید کالاهایی که با ایمنی مردم سرکار دارند با جدیت از سوی این سازمان بررسی شود.

جهانگیری با تاکید بر اهمیت استاندارد اظهار داشت: به دلیل اهمیت این موضوع یک بند در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به موضوع استاندارد اختصاص یافته است و دولت نیز این موضوع را بعنوان یک برنامه جدی در دستور کار خود دارد.

 

 

 

 

کد خبر : ۴۱۹۸۶۷