خبرگزاری کار ایران

در پنج ماهه امسال رخ داد؛

521 تن در حوادث رانندگی استان تهران جان باختند

asdasd
کد خبر : ۴۲۱۶۶۵

اداره کل پزشکی قانونی استان تهران از جان باختن 521تن در حوادث رانندگی در این استان از ابتدای فروردین تا پایان مرداد امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از اداره کل پزشکی قانونی استان تهران ، این شمار جانباخته در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (1394) که 523 تن بودند، چهار دهم درصد کاهش نشان می دهد.

همچنین از کل جانباختگان حوادث رانندگی درپنج ماهه امسال، 430 تن، مرد و 91 تن، زن بودند.

براساس این گزارش، معابر درون شهری با 390 مورد بیشترین فوت در اثر تصادفات رانندگی را به خود اختصاص داده است و پس از آن ، جاده های برون شهری با 121مورد، معابر و جاده های روستایی با هشت مورد قرار دارند و محل وقوع 2 مورد فوت ناشی از تصادفات نیز نامعلوم اعلام شده است.

این گزارش افزود:17هزار و 489 مصدوم حوادث رانندگی نیز در پنج ماهه امسال به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کردند که 13هزار و 66 تن از آنان، مرد و چهار هزارو 423 تن هم زن بودند.

شمار مصدومان حوداث رانندگی درپنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 /11 درصد افزایش یافته است.ضمنا درمرداد ماه امسال نیز 107تن در حوادث رانندگی استان تهران جان باختند که از این شمار92تن مرد و15تن زن بودند.

بر اساس آمار اعلام شده از سوی پزشکی قانونی استان تهران در سال گذشته در این استان یک هزار و 213 تن بر اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند و همچنین 37هزار و یک تن نیز به دلیل مصدوم شدن بر اثر حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی این استان ارجاع داده شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز