خبرگزاری کار ایران

دیدار رئیس بنیاد شهید با ایثارگران استان مرکزی

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با ایثارگران استان مرکزی گفت: همه ما مدیون صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم .

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی در دیدار با خانواده «شهیدان محسن و حسین فرهادی»، «سیدحسن موسوی» جانباز ۷۰ درصد و «علی زمانی» آزاده دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا و خانواده‌های آن‌ها حق بزرگی بر گردن ما دارند، افزود: من به نوبه خود صبر و استقامت شما را می‌ستایم که عزیز‌ترین دارایی خود را با دستان خود به نبرد حق علیه باطل فرستادید.

 نماینده ولی فقیه در بنیاد با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و رییس جمهوری به ایثارگران افزود: شما در پیشگاه خداوند عزیز بودید و از خواص درگاه الهی هستید و ما را دعا کنید تا در انجام وظایفمان در خدمت به ایثارگران که بهترین بندگان خداوند هستند موفق باشیم و اجر و ثواب صبر و فداکاری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به ویژه مادران و همسران آنان نزد خداوند متعال محفوظ است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه مسئولین و مردم قدردان ایثارگری‌های والدین معظم شهدا هستند و راه شهیدان را ادامه می‌دهند، افزود: باید به خود ببالیم که خداوند به ما توفیق داده تا در بیت منور شهدا حضور یابیم و عرض ادب خدمت این قشر معظم نماییم. رشادت و ایثارگری شهدا در هشت سال دفاع مقدس با هیچ زبانی قابل توصیف نیست زیرا آن‌ها بالا‌ترین ایثار را که نثار جان خودشان بود، انجام دادند.

گفتنی است، شهید محسن فرهادی در سال ۵۹ در منطقه نوسود و شهید حسین فرهادی سال ۶۱ در عملیات رمضان در پاسگاه زید به شهادت رسید و جانباز ۷۰ درصد «سیدحسن موسوی» در سال ۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه در عملیات کربلای ۵ مجروح شد و آزاده «علی زمانی» از سال ۱۳۶۲ به مدت ۶ سال به اسارت رژیم بعث در آمد.

کد خبر : ۴۲۱۹۰۱