خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خبر داد:

آتش‌سوزی در انبار کاغذ ناصرخسرو

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۱۲۸

آتش سوزی گسترده در یک انبار کاغذ در خیابان ناصر خسرو با تلاش آتش نشانان به سرعت فرونشانده شد.

جلال ملکی درگفت‌وگو با خبرنگارایلنا، با اشاره به اعلام وقوع حریق در خیابان ناصرخسرو کوچه خدابندلو گفت: دوایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل دستگاه تنفسی ساعت 17:30 عصر دیروز به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک خانه قدیمی به متراژ یک هزار مترمربع که تبدیل به انبار کاغذ شده بود ناگهان دچار آتش سوزی شد، اظهارکرد: براثر شدت حرارت، سقف های قدیمی این انبار که به چندین انبار مسقف کوچکتر تقسیم شده بود در حال ریزش بود و به همین خاطر خاموش کردن آتش برای آتش نشانان سخت شده بود.

ملکی با تاکید براینکه شعله‌های آتش در حال سرایت به خانه‌های مجاور بود تصریح کرد: آتش نشانان سرانجام با تلاش فراوان موفق شدند این آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کنند و همچنین از سرایت آن به اطراف جلوگیری به عمل آورند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس صدمه ای نرسید و تنها خسارت مالی برجای ماند.

گفتنی است علت وقوع این آتش سوزی و نیز برآورد میزان خسارات وارده هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز