خبرگزاری کار ایران

ضاربان محیط‌بانان آستارا در بازداشت به سر می‌برند

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۹۱۴

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان مرزی بندر آستارا از بازداشت عاملان ضرب و شتم محیط‌بانان این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا روشنی در تشریح وضعیت محیط‌بانان مصدوم و چگونگی رسیدگی به پرونده ضاربین این مأموران، گفت: بامداد روز دوشنبه3 آبان جاری 2 تن از محیط‌بانان یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان در راستای انجام وظایف خود و برخورد با شکارچیان متخلف، مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

وی ادامه داد: 3 شکارچی متخلف با بهره‌مندی از تاریکی هوا در روستای سهراب محله بخش لوندویل، اقدام به شکار می‌کنند که با اقدام به موقع محیط‌بانان یگان حفاظت محیط زیست مواجه می‌شوند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان مرزی بندر آستارا با بیان این‌که یک نفر از این متخلفان 17 ساله و 2 نفر دیگر جوان هستند، افزود: این افراد بدون توجه به اخطارهای محیط‌بانان با داس به سمت آنان حمله می‌کنند که یکی را از ناحیه سر و دیگری را از ناحیه بازوی دست راست مصدوم می‌کنند.

روشنی با بیان این‌که محیط‌بانان مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی شهرستان آستارا منتقل می‌شوند، توضیح داد: یکی از آنان به‌صورت سرپایی مداوا و دیگری به‌علت عمق جراحت‌های وارده، از ناحیه بازو تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

وی در ادامه سخنان خود به پیگیری‌های مقام قضایی و پلیس آگاهی شهرستان در زمینه شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه اشاره و خاطر نشان کرد: ضاربان توسط پلیس دستگیر شده‌اند و برای سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می‌برند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست آستارا در بخش پایانی سخنان خود، با تقدیر و تشکر از طبیعت‌دوستان و دوستداران محیط‌زیست شهرستان، در زمینه حمایت از اقدام شجاعانه محیط‌بانان وظیفه‌شناس، یادآور شد: محیط‌بانی، شغلی است که با عشق و علاقه به محیط‌زیست گره خورده و اگر  کسی عاشق این حرفه نباشد، نمی‌تواند سختی‌های آن را تحمل کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز