خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی خبر داد:

پیش‌بینی گیت‌های جداگانه در مرز شلمچه برای زائران اتباع خارجی

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۶۱۰

فرمانده نیروی انتظامی در پایانه مرزی شلمچه گفت: برای زائران اتباع خارجی، سالن و گیت های جداگانه ای در مرز شلمچه پیش بینی شده و توصیه می شود برای رفت و بازگشت از کشور عراق از این مرز استفاده کنند.

به گزارش ایلنا، سردار «حسین اشتری» در راس هیئتی با حضور در پایانه مرزی شلمچه از روند خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) و از زیر ساخت های این پایانه بازدید کرد.

وی با بیان اینکه با همت مسئولان این استان کمبودهای سال گذشته مرتفع شده، تصریح کرد: کلیه مسیر های منتهی به مرزهای شلمچه و چزابه دارای ترافیک روان هستند.   

وی به سفر زائران غیر ایرانی از پایانه مرزی شلمچه اشاره کرد و گفت: برای زائران اتباع خارجی، سالن و گیت های جداگانه ای در مرز شلمچه پیش بینی شده و توصیه می شود برای رفت و بازگشت از کشور عراق از این مرز استفاده کنند.

فرمانده ناجا ادامه داد: پیرو مصوبه شورای اربعین اباعبدلله الحسین(ع) و ستاد مرکزی قرارگاه اربعین، کلیه استان ها براساس سه مرز مهران، چزابه و شلمچه تقسیم بندی شده اند و توصیه می‌شود طبق این تقسیم بندی به مرزها مراجعه کنند.

این مقام عالی انتظامی کشور گفت: با همکاری خوبی که زائران با شور و شعور حسینی دارند و خدمت رسانی 24 ساعته پلیس، امیدواریم این مراسم با شکوه تر از سال‌های گذشته و نیز در امنیت کامل برگزار شود.

سردار اشتری با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال نسبت به سال گذشته زائران اربعین حسینی(ع) افزایش یابند، بیان داشت: در حال حاضر با افزایش 70 درصدی تردد زائران روبرو هستیم.

وی با اشاره به اینکه استان خوزستان از نظر امنیت وضعیت مطلوبی دارد، خاطر نشان کرد: رانندگان خودروهای شخصی و عمومی در طول مسیر به توصیه های پلیس توجه کنند تا انشاء الله سفر بدون خطری داشته باشند.

این مقام عالی انتظامی کشور با تاکید بر اینکه در پایانه های مرزی گذرنامه و ویزا صادر نمی شود، به زائران اربعین حسینی، توصیه کرد: حتما گذرنامه و مدارک لازم را قبل از سفر از شهرهای مبداء آماده کرده و به همراه داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی در خاتمه از همکاری رسانه ملی که به صورت منظم و مستمر اخبار اربعین را به مردم انعکاس می کنند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز