خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران:

تخلفات شهرداری تنها 17 هزار مترمربع بوده‌است

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۸۶۰

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران گفت: میزان تخلفات شهرداری در پرونده واگذاری املاک از یک میلیون و 150 هزار مترمربع پس از بررسی سازمان دیده‌بان عدالت و شفافیت تبدیل به 17 هزار مترمربع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز سروری در تذکر پیش از دستور امروز خود با اشاره به ایجاد مشکلات جوی برای شهروندان تهرانی به دلیل بارش باران در روز گذشته گفت: از دولت و شهرداری می‌خواهیم که در این زمینه تصمیمی جدی اتخاذ کند.

وی همچنین درباره واگذاری اختیارات شهرداری به سازمان میراث فرهنگی اظهار کرد: شهرداری باید بگوید که چرا دست به چنین اقدامی زده که باعث بروز مشکل برای شهروندان شده است؟

وی در ادامه با تشکر از سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت که به بررسی پرونده واگذاری املاک از طرف شهرداری به افراد خاص پرداخت‌ و عنوان کرد: گزارش این سازمان غیردولتی نشان داد که چه دروغ‌های بزرگی با مبلغ 2 هزار میلیارد و 200 میلیون تومان به مردم گفته شده است.

سروری ادامه داد: این گزارش نشان داد؛ اعضای شورای شهر مبرا از هر سوء‌استفاده‌ای بودند و یک میلیون و 150 هزار مترمربع تخلف تبدیل به 17 هزار مترمربع شد.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر با بیان اینکه این دورغ‌ها برای فرو ریختن دیوار اعتماد مردم  بوده است، از شهردار تهران خواست به نحوی با موضوع برخورد کند که هیچ کس جرأت سوء‌استفاده از موقعیت خود را نکند.

این عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: این گزارش نشان می‌دهد که چه دورغ‌های بزرگی نسبت به همکاران ما بیان شده است و آنهایی که دسیسه کردند و فضای اعتماد عمومی را مخدوش کردند باید از خدا و مردم عذرخواهی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز