خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران اعلام کرد:

افزایش 412 نفری تعداد فوتی‌های تهرانی طی روزهای اخیر

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۲۲۶

یک عضو شورای شهر گفت: تعداد فوتی‌های تهرانی نسبت به ماه‌ قبل 412 نفر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب کاشانی با اشاره به وجود پدیده آلودگی هوا در روزهای اخیر در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: از تاریخ 1/7/95 تا 23/7/95 براساس آمار تعداد فوتی‌ها در شهر تهران به 3 هزار و 262 نفر بوده که این آمار از تاریخ 1/8/95 تا 23/8/95 به 3 هزار و 674 نفر رسیده است؛ یعنی طی روزهای آخر آبان‌ماه 412 نفر به تعداد فوتی‌های تهرانی اضافه شده است.

وی با بیان اینکه در ژاپن به خاطر برخورد دو قطار با یکدیگر وزیر کشور استعفا می‌دهد؛ افزود: مسئولان محیط زیست افراد با سابقه‌ای هستند، آیا پس از گذشت 10 سال نتوانسته‌اند به چگونگی رفع مشکلات شهر دست پیدا کنند؟ امروز خانواده‌ها به خاطر عدم توجه ما باید جای خالی عزیزان خود را حس کنند.

کاشانی با بیان اینکه آیا شهرداری و دولت مقصر نیستند و آیا مردمی که جان خود را از دست داده‌اند؛ مقصرند؟ گفت: امروز مردم عزیزانشان را به خاطر ناکارآمدی ما از دست می‌دهند. همچنین آلودگی هوا باعث شده در محمدآباد کرج کودکان مبتلای به اوتیسم متولد شوند.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه هوای امروز تهران همچون هوای شیمیایی در عملیات خیبر است، ادامه داد: افرادی که جان خود را از دست می‌دهند؛ انسان هستند اما موضوع سیاسی شده و دولت و شهرداری یکدیگر را می‌زنند.

وی در پایان گفت: آنهایی که حقوقی‌های نجومی می‌گیرند، سفرهای خارجی می‌روند و خانه‌های آنچنانی دریافت می‌کنند بهتر است کارشان را نیز خوب انجام دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز