خبرگزاری کار ایران

حکیمی‌پور:

اخبار جنجالی در خصوص اعضای شورا بازنشر نشود

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۲۳۴

عضو شورای شهر تهران با گلایه از روابط عمومی شورای شهر به خاطر بازنشر مطلبی در خصوص وی از یک سایت گفت: موضوع منتشر شده تحلیلی نادرست بود که آن را پیگیری کردم، لذا روابط عمومی اخبار جنجالی در خصوص اعضای شورای شهر را بازنشر نکند که این کار عدالت را زیر سوال می‌برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد حکیمی‌پور در جلسه امروز شورای شهر تهران در خصوص آلودگی هوا گفت: چندی پیش شیبانی دیگر عضو شورای شهر پیشنهادی را مطرح کردند؛ در خصوص اینکه هرکس یک پلاک جدید خودرو می‌گیرد؛ یک پلاک ابطال کند. مگر یک خانواده به چند خودرو نیاز دارد، اما متاسفانه این پیشنهاد خوب کنار گذاشته شد.

وی همچنین از رئیس شورای شهر خواست؛ گزارش شهردار در خصوص املاک را در اختیار اعضای شورای شهر قرار دهد و افزود: وقتی این موضوع را پیگیری کردم؛ شما گفتید این گزارش در شورا نیست، پس در خواست می‌کنم؛ گزارش شهردار را در اختیار اعضای شورا قرار دهید تا اعضا آن را مطالعه و بررسی کنند.

حکیمی‌پور با گلایه از روابط عمومی شورای شهر به خاطر بازنشر مطلبی در خصوص وی از یک سایت گفت: موضوع منتشر شده در آن سایت تحلیلی نادرست بود که آن را پیگیری کردم، لذا به روابط عمومی بگویید؛ اخبار جنجالی در خصوص اعضای شورای شهر را بازنشر نکند که این کار عدالت را زیر سوال می‌برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز