خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی گلستان:

کاهش 18 درجه‌ای دمای هوا در گلستان/ اختلال در تردد جاده‌ای

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۹۱۲

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به هشدار اداره کل هواشناسی نسبت به ورود سامانه سرد و بارشی از امروز در سطح استان به رانندگان توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خصوصاً در مناطق کوهستانی خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "علی عبدی" گفت: اداره کل هواشناسی استان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد، سامانه هوای سرد و بارشی از امروز وارد استان گلستان شده است و هوای استان را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

وی گفت: در این اطلاعیه آمده است که هوای استان گلستان 15 تا 18 درجه سرد و احتمال وقوع یخبندان در مناطق کوهستانی وجود دارد.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدی با اشاره به هشدار هواشناسی نسبت به آب‌گرفتگی معابر و احتمال اختلال در تردد جاده‌ای گفت: رانندگان از سفرهای غیرضروری خصوصاً در مناطق کوهستانی خودداری کنند.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی گلستان به دلیل در پیش بودن تعطیلات آخرهفته و افزایش حجم عبور و مرور در سطح جاده‌ها از رانندگان خواست: به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی احترام گذاشته و از هرگونه عجله و شتاب جداً خودداری کنند.

سرهنگ عبدی خاطرنشان کرد: رانندگان، خصوصاً مسافرانی که قصد عبور از مناطق کوهستانی استان را دارند، حتماً وسایل گرمازا را به همراه داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز