خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان ایلام:

اربعین امسال 900 هزار نفر از مرز مهران به عتبات عالیات مشرف شدند

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۳۵۸

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: از 11 آبان مصادف با اول ماه صفر تاکنون حدود 900 هزار نفر از مرز مهران با مجوزهای قانونی وارد خاک کشور عراق شده اند.

به گزارش ایلنا، سردار " نورعلی یاری" گفت: حضور زائران در راهپیمایی بزرگ اربعین پیامی مهم برای نظام سلطه در اهمیت شکوه همبستگی مسلمانان دارد.

وی افزود: سازمان های مختلف، بسیجی وار از ابتدای آغاز تردد زائران تاکنون با هم تعامل و همکاری تنگاتنگی داشته و در مسیر خدمت رسانی به زائران گام برداشته اند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه ها با تلاش مضاعف و شبانه روزی خود توانستند این حماسه عظیم مردمی را مدیریت کنند و پس از خروج زائران عزیز از کشور، امروز با آمادگی کامل منتظر ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی (ع) که از عتبات عالیات باز می گردند ، می باشد.

وی گفت: خدمت به زائران اربعین حسینی(ع) نام و نشان و یا درجه نمی شناسد و در این مدت همه مسئولان با سعه صدر ، به خدمت رسانی شبانه روزی و طاقت فرسا مشغول هستند و خدمت به زائر اباعبدالله الحسین را برای خود افتخار می دانند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه زائران به سرعت در حال بازگشت به کشور هستند، گفت: مسیر مهران به ایلام با وجود یک طرفه شدن با ترافیک سنگین اما روان همراه است.

وی تصریح کرد: عوامل پلیس راه و راهور در طول مسیر آمادگی کامل دارند که با وجود گره های ترافیکی مشکلات را برطرف کنند.

سردار یاری در پایان گفت: از زائران عزیز می خواهیم که با صبر و حوصله زمان برگشت خود را مدیریت و به اطلاعیه هایی که توسط پلیس در رادیو اربعین و سایر رسانه های دیداری و شنیداری پخش می شود، توجه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز