خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا:

بیش از دو میلیون زائر از مرزهای کشور عبور کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۴۲۱

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه بیش از دو میلیون زائر از مرزهای کشور عبور کرده‌اند، گفت: زائران برای خروج از مرزها صبر پیشه کرده و قبل از رانندگی چند ساعت در موکب‌ها استراحت کنند.

به گزارش ایلنا، سردار"حسین اشتری" ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه از روان شدن حجم ورود و خروج زائران در آستانه اربعین حسینی (ع) خبر داد و اظهار داشت: نیروی انتظامی تمام توان خود را به کار گرفته تا زائران در بازگشت به آسانی به شهرهای خود بازگردند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور به زائران اربعین حسینی(ع) توصیه کرد: در زمان بازگشت با حوصله و صبر حرکت کنند و قبل از رانندگی در موکب ها استراحت داشته باشند و در تردد در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزها با عوامل پلیس همکاری کنند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سردار اشتری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از پنج ماه پیش فعالیت و اقدامات خود را در مرزها برای ارائه خدمات به زائران آغاز کرده است، اظهار داشت: تمام اقدامات صورت گرفته در مرزهای خوزستان و ایلام طبق برنامه ریزی پیش رفته است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه بیش از دو میلیون زائر از مرزهای کشور عبور کرده اند، اظهار داشت: نزدیک به یک سوم از این افراد به کشور بازگشته و امیدواریم اگر در اجرای برنامه امسال کاستی هایی وجود داشته آن ها را برطرف کرده تا شرمنده زائران اربعین حسینی(ع) نباشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز