خبرگزاری کار ایران

4 نفر در تصادفات رانندگی محورهای خراسان شمالی کشته شدند

طی 24 ساعت گذشته براثر وقوع دو فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی بجنورد – جنگل گلستان، چهار تن کشته و پنج نفر مجروح شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا حسین زاده، رییس پلیس راه استان خراسان شمالی گفت: ساعت 30 دقیقه بامداد روز گذشته(سی ام آبان ماه) یک دستگاه سواری سمند در کیلومتر دو محور جوزک به جنگل گلستان با یک دستگاه اتوبوس بنز برخورد کرده که بلافاصله مأموران پلیس راه چمن بید برای بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

وی با بیان اینکه در این سانحه مرگبار، راننده به همراه یک نفر از سرنشینان سواری سمند به علت شدت جراحات وارده ناشی از تصادف در دم فوت کردند، بیان داشت: یک نفر از سرنشینان سواری سمند نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه استان خراسان شمالی همچنین خاطرنشان کرد: در این سانحه چهار نفر از سرنشینان سواری سمند نیز به شدت مجروح شده که به بیمارستان پورسینا شهرستان آشخانه منتقل شدند.

سرهنگ حسین زاده تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه چمن بید علت اصلی این سانحه را بی احتیاطی از جانب راننده سواری سمند به علت تجاوز به چپ نسبت به اتوبوس بنز اعلام کردند.

جان باختن زائر پیاده در برخورد تیبا با کاروان زائران حرم رضوی

وی همچنین افزود: ساعت 8:30 صبح روز گذشته(سی ام آبان ماه) در پی برخورد یک دستگاه سواری تیبا با یک دستگاه وانت نیسان و سپس برخورد با کاروان زائران پیاده حرم رضوی در کیلومتر 25 محور "آشخانه – بجنورد" ، یک تن از زائران پیاده به نام "رضا.س" 18 ساله فوت کرد.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه در این سانحه یک نفر از سرنشینان سواری تیبا نیز مجروح شد، تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه بجنورد علت این سانحه را بی احتیاطی از جانب راننده سواری تیبا به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده نسبت به عابر پیاده و خودروی وانت نیسان اعلام کردند.

 

کد خبر : ۴۳۰۸۸۶