خبرگزاری کار ایران

رییس بنیاد شهید مطرح کرد:

افزایش 2 برابری دیدار مسئولان با ایثارگران نسبت به سال‌های گذشته

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۹۳۵

نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از افزایش 2 برابری دیدار مسئولان با ایثارگران و حضور فعال مدیران در سطوح مختلف دستگاه‌های اجرایی کشور برای دیدار با ایثارگران در قالب طرح سپاس در دولت تدبیر و امید نسبت به سال های قبل از آن خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز دوشنبه اول آذرماه در نشست شورای معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تقدیر از اقدامات انجام‌شده در حوزه اجرای طرح‌های سپاس و معتمدین معین در سطح استان‌ها، از افزایش 2 برابری دیدار مسئولین با ایثارگران و حضور فعال مدیران در سطوح مختلف دستگاه‌های اجرایی کشور و مشارکت آنان برای دیدار با ایثارگران در قالب طرح سپاس خبر داد.

وی با تأکید بر ضرورت استمرار و افزایش دیدار مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستگاه‌های اجرایی با ایثارگران، افزود: مقام معظم رهبری همواره بر دیدار و سپاس‌گزاری از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توسط مسئولین کشور تأکید داشته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: دیدارهای طرح سپاس باید با حسن خلق کامل انجام شوند و در برگیرنده تمام خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان باشد تا هیچ ایثارگری نباشد که از او بازدید نشده باشد و تنها به دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان شاخص اکتفا نشود.

معاون رییس جمهور با اشاره به اهمیت موضوع آموزش در حوزه فعالیت‌های بنیاد گفت: آموزش مسئولین و کارشناسان بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان‌ها و مناطق برای افزایش کیفیت و ارتباط‌گیری مؤثر و تهیه گزارش از دیدارها برای رفع مشکلات و استفاده از نظر ایثارگران در بهبود فعالیت‌های بنیاد در سطوح مختلف امری ضروری است.

در این نشست مدیرکل مددکاری و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به ارائه گزارشی از اجرای طرح سپاس در سال 1394 و نیمه نخست سال 1395 پرداخت و گفت: در سال گذشته بیش از 408 هزار دیدار در قالب طرح سپاس با ایثارگران سراسر کشور انجام شده است که 32 درصد این دیدارها صرفاً با حضور مسئولین بنیاد بوده است. 48 درصد دیدارها نیز با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و بنیاد انجام شده‌اند و 20 درصد نیز توسط شبکه معتمدین معین جامعه ایثارگری صورت گرفته است.

حجت الاسلام محمدحسن کاویانی افزود: بر اساس نظرسنجی انجام‌شده در طرح سپاس، در بیش از 58 هزار پیامک ارسال‌شده برای این نظرسنجی، 82 درصد ایثارگران اجرای این طرح را مثبت ارزیابی کردند.

وی ادامه داد: بیشترین میزان دیدارهای انجام شده در این طرح با والدین معظم شهدا بوده است که این اولویت‌گذاری بر اساس شرایط سنی آن‌ها انجام شده است و جانبازان، فرزندان شهدا و آزادگان در رده‌های بعدی بیشترین بازدیدها قرار دارند. همچنین بیشترین بازدیدها با توجه به تعداد ایثارگران، در سال جاری استان تهران و سپس اصفهان انجام شده است و 11 استان نیز بیشتر از 100 درصد سهمیه خود دیدار داشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز