خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

مشکل خاصی در روند تردد زائران وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۵۶۱

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: بیش از 85 درصد زوار اربعین به کشور باز گشته اند و در هیچ یک از مرزها، مشکل خاصی که روند تردد زائران را با اختلال روبه رو کند، وجود نداشته است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی با اشاره به روند بازگشت زوار به کشور، افزود: برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین در نظم و امنیت، محصول مدیریت در صحنه نیروهای انتظامی، امنیتی و مشارکت زوار است.

وی ادامه داد: با حمایت مسئولان کشوری، استانی و تلاش بی وقفه نیروی انتظامی تمام شرایط پذیرایی از زائران و انتقال به شهرهایشان مهیا شده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه بازگشت زائران حسینی چند روزی است که شروع شده است، گفت: این موج بازگشت همچنان ادامه دارد و وظیفه نیروی انتظامی هنوز به پایان نرسیده است.

سردار شرفی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور و سرد شدن محسوس هوا، افزود: هماهنگی های لازم با استانداری ها، راهداری، اورژانس و هلال احمر انجام گرفته و تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد زائران اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: با این حال از مردم خواهش می کنیم تا به توصیه‌های ایمنی پلیس توجه کرده و از انجام اقدامات سهل‌انگارانه پرهیز کنند و همچنین زوار می‌توانند از ظرفیت بسیار خوب و شایسته توقفگاه‌های پلیس استفاده کنند.

این مقام ارشد نیروی انتظامی با اشاره به اینکه بیش از 85 درصد زوار به کشور باز گشته اند، گفت: بیش از 50 درصد زائران با خودروهای شخصی به مرزها مراجعه کرده بودند که شایسته است در هنگام تحویل گرفتن خودرو خود از پارکینگ ضمن بردباری، حقوق یکدیگر را رعایت کنند، ضمن اینکه رانندگان باید دقیقا محلی که خودرو خود را پارک کرده‌اند به خاطر داشته باشند تا موجب سهولت در ارائه خدمات شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با ابراز رضایت از اینکه تا این لحظه هیچ گونه گره ترافیکی و مشکل خاصی در سه مرز مهران، شلمچه و چزابه وجود نداشته است، گفت: امیدواریم با همکاری کامل مردم و نیروی انتظامی این ماموریت بزرگ و گسترده تا پایان به خوبی ادامه یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز