خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه:

واژگونی اتوبوس زائران کربلا با 9 مجروح/ حجم تصادفات در بازگشت زوار افزایش داشته‌است

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۶۲۳

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: اتوبوس زائران کربلا به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده واژگون شد و 9 نفر را که کمربند ایمنی نبسته بودند، راهی بیمارستان کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: ساعت 5:30 دقیقه صبح امروز اتوبوس زائران کربلا در کیلومتر هشت کمربندی شرقی کرمانشاه واژگون و 9 نفر در این حادثه مجروح و روانه بیمارستان شدند.

وی با بیان اینکه این اتوبوس دارای جی پی اس و فاقد نقص فنی بوده و بامداد امروز مرز مهران را به مقصد ساری ترک کرده است، افزود: خوشبختانه از 9 مصدوم این حادثه، هفت نفر از بیمارستان ترخیص و دو نفر دیگر نیز دچار شکستگی از ناحیه دست و کتف شده اند.

سرهنگ شیری یادآور شد: 9 مصدوم این حادثه به دلیل نبستن کمربند ایمنی راهی بیمارستان شدند ،علت این واژگونی عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی گزارش شده است.

رئیس پلیس راه استان یادآور شد: متاسفانه حجم تصادفات در دور بازگشت زوار اربعین بر خلاف دور رفت افزایش داشته است، لذا به رانندگان محترم توصیه می کنیم هنگام خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز