خبرگزاری کار ایران

حکیمی‌پور درخواست کرد؛

گزارش شهردار درباره واگذاری املاک و فیلم مربوطه در اختیار اعضای شورا قرار گیرد

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر گفت: اگر گزارشی که شهردار به شورا ارائه داده موجود نیست، من به عنوان عضو شورا چگونه باید آن را مورد بررسی قرار دهم؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد حکیمی‌پور طی تذکری در سیصدوهشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مذاکرات شورا علنی بوده و کتمان اطلاعات از اعضای شورا تخلف است خطاب به چمران، گفت: شهردار تهران در تاریخ ۱۱/۸ گزارشی را در خصوص ابهامات واگذاری املاک به شورا ارائه کردند و بنا شد اعضای شورای شهر موضوعات و ابهامات را به صورت مکتوب پیگیری کنند.

وی ادامه داد: بنده در این خصوص نامه‌ای به شما نوشتم و درخواست کردم که فیلم مربوط به آن جلسه را برای بررسی اظهارات و نیز پاورپوینت گزارش را به اعضا ارائه کنیم اما شما گفتید گزارش به شورا ارائه نشده است؛ مگر جز این است که گزارش در صحن شورا ارائه شده پس چگونه ممکن است در شورا موجود نباشد.

حکیمی‌پور خاطرنشان کرد: در تاریخ ۲۵ آبانماه با شخص شهردار مکاتبه کردم و ایشان خطاب به آقای امانی نوشتند که طبق ضوابط اقدام شود. سوال من این است که ضوابط چه می‌گوید و چرا بعد از مدت‌ها درخواست من محقق نشده است.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورا با اشاره به نامه‌ای از چمران که تاریخ آن بیست و سوم آبانماه بوده اما امروز به دستش رسیده است، گفت: شما در این نامه نوشته‌اید که این جلسه صحنه خوبی نداشته و انتشار آن به صلاح نیست.

وی با بیان اینکه من به عنوان عضو شورا چگونه باید گزارش را بررسی کنم، تصریح کرد: این موضوع از نظر من تمام نشده است و همانطور که در جلسه گفتید قرار شد گزارش، مورد بررسی کار‌شناسانه قرار گیرد.

حکیمی‌پور اظهار کرد: من در این ارتباط هیچ مصاحبه‌ای نکردم و هیچ کار رسانه‌ای نیز انجام نداده‌ام ولی همچنان این خواسته قانونی ما پیگیری نمی‌شود؛ این در حالی است که دسترسی به گزارش مذکور، حق من به عنوان یک عضو شورا است تا طبق فرمایش خودتان بررسی کار‌شناسی انجام شده و نظرات ارائه شود.

چمران در پاسخ به اظهارات حکیمی پور گفت: من دستور داده‌ام که فیلم را برای شما بفرستند، این موضوع نگرانی ندارد؛ این همه صحبت هم ندارد. منظور من از فیلمی که انتشار آن به صلاح نبود، فیلم جلسه بعد شورا بود.

کد خبر : ۴۳۳۱۷۴