خبرگزاری کار ایران

پیرهادی در جلسه علنی شورای شهر عنوان کرد؛

ازحکیمی‌پور به دلیل اتهام‌زنی شکایت می‌کنیم

عضو هیات رئیسه شورای شهر گفت:‌ اگر حکیمی‌پور به خاطر انتشار اسناد واملاک عذرخواهی نکند، به جرم اتهام‌زنی از وی شکایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن پیرهادی در تذکر پیش از دستور امروز خود با اشاره به جلسه غیرعلنی شورا در یکشنبه دو هفته پیش، گفت: در آن جلسه قرار شد آقای حکیمی‌پور به خاطر مسائل پیش آمده از اعضای شورا عذرخواهی کند، زیرا دادستان نیز اعلام کرده که اسناد منتشر شده مخدوش بوده است این در حالی است که پس از گذشت دو هفته ایشان هنوز عذرخواهی نکرده است.

پیرهادی: حکیمی پور عذرخواهی نکند، شکایت می کنیم

وی ادامه داد: اگر حکیمی‌پور نسبت به عذرخواهی اقدام نکند، از وی به خاطر اتهام‌زنی و تهمت شکایت می‌کنیم.

پیرهادی خاطرنشان کرد: آقای حکیمی‌پور شما در مقابل بنده، آباد و ساعی گفتید افرادی که اسناد را منتشر کرده‌اند، پست بودند؛ این جمله شما بود و نفاقی که به خرج دادید این در حالی است که دادستان اعلام کرد که شما این کار را انجام داده‌اید و امیدواریم این القاب به شما بازنگردد.

این عضو شورای شهر ادامه داد: حداقل کاری در خصوص آداب اداری مورد توجه خودتان می‌توانستید انجام دهید آن است که علیه همکار خود فتنه نکنید. شما عذرخواهی نکردید و باید حق شکایت را برای ما لحاظ کنید.

حکیمی پور: تعهدی به کسی ندارم

در ادامه حکیمی‌پور برای دفاع از خود، گفت: طبق آیین نامه شورای شهر اگر در جلسه‌ای به یکی از اعضا یا اشخاص حقوقی نسبتی داده شود آن فرد طی آن جلسه یا جلسه بعدی ۱۵ دقیقه وقت دفاع دارد.

وی با تاکید براینکه پیرهادی در جلسه روز یکشنبه مذکور حضور نداشته است؛ تصریح کرد: در آن جلسه هیچ جمع‌بندی و تصمیمی گرفته نشد و تنها قرار شد موضوعات از فضای عمومی جمع شده و از مسیر قانونی پیگیری شود.

رئیس کمیته میراث فرهنگی افزود: من تعهدی به کسی ندارم و به کار خود افتخار می‌کنم و آن را مورد پیگیری قرار می‌دهم.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورا‌ها به حاشیه نروند، خاطرنشان کرد: اگر بنا به عذرخواهی است تمام اعضای شورا باید از مردم به خاطر قصور در انجام وظیفه عذرخواهی کنند.

وی همچنین از چمران خواست در راستای تنویر افکار عمومی صحبت‌های جلسه روز یکشنبه را منتشر کند.

این عضو شورای شهر عنوان کرد: من به هیچ وجه نگفتم کسی که این اسناد را منتشر کرده، آدم پستی بوده است و حرف در دهان من نگذارید.

چمران: معنی ندارد شورا عذرخواهی کند

چمران در پاسخ به حکیمی‌پور و در حمایت از سخنان پیرهادی گفت: دوستان شما هم در آن جلسه گفتند که شما کار بدی کردید و شما هم پاسخ دادید که خودم از عهده آن برمی آیم که هنوز چنین نشده است.

رئیس شورای شهر درباره اظهارنظر حکیمی‌پور درباره عذرخواهی اعضای شورا از مردم نیز گفت: ایشان بیخود چنین چیزی گفته‌اند و اظهار نظر شخصی خودشان است. فرد دیگری کاری کرده و معنی ندارد شورا عذرخواهی کند.

کد خبر : ۴۳۳۱۹۱