خبرگزاری کار ایران

احمدى پور تاکید کرد:

ضرورت شناسایى ظرفیت‌هاى منطقه‌اى براى تحقق اقتصاد مقاومتى

رئیس سازمان میراث فرهنگى صنایع دستى و گردشگرى بر اهمیت شناسایی ظرفیت‌هاى منطقه‌اى در هر استان براى تحقق اقتصاد مقاومتى تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا احمدى‌پور در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتى استان همدان، گفت: اقتصاد مقاومتى با ایجاد تحرک بیشتر مى‌تواند به خروج از رکود و ایجاد اشتغال بیانجامد.

وى با اشاره به اینکه شناسایی ظرفیت‌هاى منطقه‌اى و فعال کردن آن‌ها، ادامه داد: فعال شدن این ظرفیت‌ها موجب ایجاد کسب و کارهایى کوچک مى‌شود و اتصال آن‌ها مى‌تواند الگویى براى نقشه راه توسعه استان‌ها ایجاد کند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه اقتصاد مقاومتى قرار است عدالت محور، مشارکت جو و توسعه را باشد، افزود: خلاقیت و ریسک‌پذیرى دو اصل مهم در اقتصاد مقاومتى است و عزم دولت در مشارکت بخش خصوصى و تمرکز بر کسب و کارهاى کوچک و پربازده است.

وى اظهار کرد: نظر دولت این نیست که براى اتمام پروژه‌هایى که در دولت قبل آغاز شده، تلاش نشود، زیرا بودجه کشور در آن‌ها هزینه شده است.

رئیس سازمان میراث فرهنگى، صنایع دستى و گردشگرى در پایان اظهار کرد: ظرفیت میراث فرهنگى و گردشگرى این استان براى افزایش توانایی و تحقق اقتصاد مقاومتى بسیار است و حیف است که از این چرخه عقب بماند.

کد خبر : ۴۳۳۵۹۶