خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خبر داد؛

گازگرفتگی در مجتمع مسکونی 4 نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: به دلیل نقص در موتورخانه یک مجتمع مسکونی و انتشار گاز مونواکسید کربن 4 نفر راهی بیمارستان شدند.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به حادثه گاز گرفتگی در ساعت 10:53 دقیقه صبح امروز در یک مجتمع مسکونی واقع در خیابان شریعتی، خیابان یخچال گفت: ایستگاه 89 آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام و مشخص شد در قسمت موتورخانه این مجتمع 5 طبقه و 20 واحدی گاز مونواکسید کربن منتشر شده است.

وی ادامه داد: این گاز از طریق داکت‌ها و رایزرها به طبقات و واحدهای بالایی ساختمان نفوذ کرده و واحدهای بخش شرقی ساختمان مشرف به داکت‌ها تحت تاثیر قرار گرفتند.

ملکی عنوان کرد: ماموران آتش‌نشانی واحدها و طبقات مجتمع مذکور را جستجو و 15 نفر از زنان و مردان حاضر در آن را از ساختمان خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه 4 نفر شامل 2زن و 2 مرد حالشان وخیم و دچار مصدومیت شدید بودند، اظها رکرد: اوضاع به گونه‌ای بود که یک نفر با برانکارد به خارج از ساختمان منتقل و همه افراد سریعا به مراکز درمانی منتقل شدند، باقی افراد نیز مورد درمان سرپایی قرار گرفتند.

وی با اشاره به حضور کارشناس آتش‌نشانی در محل وقوع حادثه و انجام بررسی‌های لازم عنوان کرد: سرانجام مشخص شد علت نشت گاز در موتورخانه نقص در مشعل و دودکش موتورخانه بوده است.

ملکی اضافه کرد: عملیات مذکور در ساعت 12:6 دقیقه ظهر به پایان رسید.

کد خبر : ۴۳۳۶۳۸