خبرگزاری کار ایران

مرگ عجیب یک دانشجو در خوابگاه خصوصی

دانشجوی جوانی که در یک خوابگاه‌خصوصی تنها بود به طرز مشکوکی فوت کرد.

به گزارش ایلنا، حوالی ساعت یک بامداد جمعه شب ماموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین در جریان کشف جسد مردی دانشجو در یکی از خوابگاه‌های خصوصی دانشگاهی در حوالی حوزه استحفاظی خود قرار گرفتند. با اعلام این خبر بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری برای بررسی ماجرا به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد مرد جوان که دانشجوی یکی از دانشگاه‌های تهران است و در طول تعطیلات به تنهایی در خوابگاه حضور داشته، به طرز مشکوکی فوت کرده و جسد بی جان او توسط یکی از هم اتاقی هایش کشف شده است.

با کشف جسد مرد جوان و در حالی که یک کیسه پلاستیکی سفید روی سر متوفی کشیده شده بود موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام و بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای جنایی در محل حادثه حاضر شد.

یکی از دوستان این مرد جوان که جسد را در خوابگاه کشف کرده بود مدعی شد صبح امروز از خانه خارج شدیم و تا الان از متوفی که نامش حمید است خبری نداشتیم، تا اینکه شب به خانه بازگشتیم و متوجه شدیم او در را باز نمی‌کند. با او تماس گرفتیم که به تماس هایش نیز پاسخ نداد. بلافاصله در را با کلید یدکی باز کردیم و مشخص شد او در خانه افتاده و جان خود را از دست داده است. موضوع را به اورژانس اطلاع دادیم که آنها نیز مرگ حمید را تایید کردند.

بررسی های تکمیلی نشان می‌داد این مرد دانشجو با هیچ‌کس خصومت خاصی نداشته و هیچ آثاری از ضرب و جرح نیز روی بدنش نبود. با این حال پلاستیک سفید رنگی که روی سر جسد کشیده شده بود نوع مرگ را مشکوک می‌کرد. به همین دلیل با صدور دستور قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات در زمینه مرگ این دانشجوی جوان ادامه دارد و رسیدگی به موضوع در اختیار ماموران اداره دهم جنایی تهران قرار گرفته است.

کد خبر : ۴۳۳۸۸۷