خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر در جمع جوانان بوشهری:

ضرورت افزایش مشارکت اجتماعی جوانان/ خطر جنگ از سر کشور گذشت

مسعود سلطانی فر در جمع هیات ها و سمن های ورزشی و جوانان با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر وامید گفت : با درایت رئیس جمهور خطر جنگ از سر کشور برداشته شد.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی فر در اولین سفر استانی خود و در جمع جوانان بوشهری، هیات‌ها و سمن های ورزشی و جوانان با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر وامید گفت : با درایت رئیس جمهور خطر جنگ از سر کشور برداشته شد.

وی افزود: درجریان مذاکرات دکتر روحانی و اولاند رئیس جمهور فرانسه در بهمن ماه سال گذشته که بنده هم دراین مذاکرات حضور داشتم، اولاند با صراحت گفت که گروه 5+1 در مورد اصل حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران اختلاف نظر نداشتند و فقط اختلاف نظر در زمان حمله بود.

سلطانی فر گفت :مردم باید بدانند که دولت تدبیر و امید با اجرای تصویب برجام توانست بسیاری مشکلات کشور را کم کند، و این اتفاق بزرگ تاریخی که با همراهی و حمایت همه مسئولان عالی رتبه رخ داد.

وزیر ورزش و جوانان به مظلومیت دولت یازدهم اشاره کرد و افزود : بر عکس دولت‌های گذشته که در نیمه دوم فعالیت‌ها با حجم سنگین انتقادات و سیاه‌نمایی‌ها مواجه بودند اما این دولت با مظلومیت در نخستین سال فعالیت خود به ن‌احق و ناجوانمردانه مورد حمله جناح‌های سیاسی قرار گرفته است.

سلطانی‌فر فرآینده کشور را روشن خواند و ادامه داد این دولت با وجود همه دستاوردها مورد سنگین‌ترین فشارها هم است و تلاش دولت نیز این است که وارد شرایط جدیدی شود که آینده کشور را روشن خواهد کرد.

 وی گفت :دولت بر این باور است که بتواند بیش از گذشته برای حضور جوانان در امور مختلف شرایط لازم را فراهم کند و برای مشارکت اجتماعی جوانان باید از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استفاده کنیم

 

کد خبر : ۴۳۶۱۷۶