خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

شهرداری در آزمون استخدامی سهمیه 3 درصدی معلولان را در نظر بگیرد

asdasd
کد خبر : ۴۳۷۵۳۹

عضو حقوقدان شورای شهر تهران بر ضرورت توجه به سهمیه سه درصدی معلولان در آزمون استخدامی شهرداری تهران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی صابری در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران ضمن ابراز خرسندی از این موضوع که روزنامه رسمی برخی مصوبات شورای شهر را منعکس کرده است، گفت: متاسفانه برخی از این مصوبات مربوط به گذشته است به عنوان مثال موضوع کرایه سرویس مدارس باید در زمان خودش منتشر می‌شد، اما حالا انتشار یافته است.

صابری خاطرنشان کرد: این بسیار خوب است که مصوبات ما را جزو قوانین به حساب آورده‌اند، اما بهتر است هر مصوبه‌ای در زمان خودش جهت اطلاع‌رسانی مناسب منتشر شود.

این عضو شورای شهر در ادامه با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی توسط شهرداری و بدون اطلاع و اقدام شورای شهر اظهار کرد: این موضوع جای بحث دارد اما از آنجایی که رعایت قوانین لازمه هر اقدامی است من به نمایندگی از جامعه معلولان از معاون منابع انسانی شهرداری می‌خواهم سهمیه سه درصدی معلولان را در این آزمون لحاظ کند.

این عضو شورای شهر با تاکید براینکه هراستخدامی بدون لحاظ کردن سهمیه سه درصدی معلولان و سایر سهمیه‌های مصوب غیرقانونی بوده و موجب ابطال توسط دیوان عدالت اداری خواهد شد خاطرنشان کرد: چنانچه شهرداری در اطلاعیه استخدامی خود این سهمیه را اعلام نکرده، بهتر است هرچه سریع‌تر تغییرات لازم را اعمال کند و موضوع را اعلام می کند.

وی در پایان یادآور شد: شهرداری در استخدام سال 92 خود نیز این موضوع را رعایت نکرده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز